Home » RETAIL » Miele încheie 2020 cu o creştere de peste 34% în România faţă de anul precedent
Miele încheie 2020 cu o creştere de peste 34% în România faţă de anul precedent
Miele, cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, a încheiat 2020 cu o creștere de 34% în România, ce se traduce într-o cifră de afaceri de peste 13 milioane de euro.
Schimbarea comportamentului de consum al clienților, determinată de restricțiile impuse de autorități, reprezintă unul dintre principalii piloni de creștere ai brandului în 2020. Transformarea propriei locuințe în birou, concomitent cu necesitatea de a crea un climat de siguranță, i-au impulsionat pe mulți dintre clienți să investească în electrocasnice premium.
„Poate că înainte de pandemie mulți nu găteau acasă sau aveau personal pentru curățenie. De asemenea, mulți nu dețineau un espressor, deoarece fie cumpărau cafeaua din locuri specializate, fie foloseau espressorul la birou. Aceste lucruri schimbându-se, s-au modificat și dorințele și necesitățile: mulți au vrut un espresso ca în cafeneaua preferată, dar la ei acasă și atunci au achiziționat un espressor Miele, alții și-au descoperit pasiunea pentru gătit și au investit într-un cuptor și o plită cu funcții noi și cu programe automate, în timp ce alții au prioritizat curățenia, astfel că au vrut un aspirator performant, silențios și igienic sau chiar un robot”, spune Loredana Butnaru, General Manager Miele România.
Noile priorități se remarcă și în tipologia comenzilor, cea mai mare din 2020 fiind în valoare de aproape 27.000 de euro, în timp ce comanda cea mai „bogată” a cuprins nu mai puțin de 17 produse. Trendul de creștere s-a menținut și în cazul celui mai important eveniment de reduceri al anului, Black Friday, ce a înregistrat o evoluție de 20% față de ediția din 2019.
„În 2020 am câștigat nu doar la nivel financiar, dar și social. Confortul și siguranța ce caracterizează electrocasnicele Miele au convins tot mai mulți clienți să investească pentru prima dată în noi anul trecut, odată cu adoptarea pe scară largă a sistemului de work from home. De altfel, cele mai vândute produse au fost exact cele care includ aceste componente, precum plitele, hotele, mașinile de spălat vase, cuptoarele, dar am remarcat o cerere în creștere față de 2019 și pentru produsele de curățare, cum ar fi detergenții și soluțiile de igienizare a electrocasnicelor”, continuă Loredana Butnaru.
În paralel cu deciziile de business luate pe tot parcursul anului, Miele și-a continuat și strategia de extindere a rețelei de magazine proprii. Astfel, la începutul anului 2020 a fost operaționalizat primul showroom din regiunea Moldovei, la Iași, iar luna decembrie a marcat inaugurarea celui de-al treilea showroom din București și cel de-al șaptelea la nivelul țării. În 2021, brandul își propune să mențină acest trend de extindere, cu cel puțin încă un magazin propriu, pentru a veni cât mai aproape de clienții săi.
ABONEAZĂ-TE AICI!
Aboneaza-te la newsletterul nostru gratuit ! Intri astfel în comunitatea digitală GlobalManager, alaturi de alti peste 700 de manageri si antreprenori, și primești zilnic un rezumat cu cele mai relevante materiale publicate, precum si Rapoartele noastre speciale.
Ne bucuram de interesul dumneavoatra pentru politica noastra de cookie-uri. Protejarea datelor dumneavoastra in timpul utilizarii site-ului nostru web reprezinta pentru noi un aspect extrem de important. De aceea, va prezentam in continuare, in detaliu, modul in care prelucram datele dumneavoastra. La utilizarea și prelucrarea datelor cu caracter personal Oameni si Companii respecta cu strictețe prevederile legale in vigoare privind protecția datelor. Dreptul de utilizare a datelor cu caracter personal și a datelor cu caracter anonim revine societații Oameni si Companii in limitele prevazute de lege, cu respectarea drepturilor persoanelor vizate descrise in continuare. Pentru detalii privind modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, cititi mai multe aici . Termenii si conditiile de utilizare a acestui web site pot fi consultate aici .
Cookie-uri strict necesare (esentiale)
Cookie-urile esentiale sunt cookie-uri care asigura buna functionare a web-site-ului si fara de care site-ul nu poate functiona corect.
Aceste cookie-uri trebuie acceptate pentru a naviga pe site-ul globalmanager.ro si toate paginile si subdomeniile aferente.
3rd Party Cookies
Acest site foloseste cookie-uri de la Google Analytics pentru a colecta numarul vizitatorilor pe site dar si pe anumite articole.
Acceptand aceste cookie-uri ne ajutati sa inbunatatim site-ul, cat si informatiile publicate.
Va rugam sa acceptati cookie-urile strict necesare pentru a va putea salva preferintele!