Poate nu a trebuit să schimbăm direcția, însă, cu certitudine, a trebuit să mărim viteza. Este ceea ce le-a adus pandemia celor de la Nobila Casa, după cum a precizat Maya Raicu, Marketing Manager, într-un interviu pentru portalul MarketingManager.ro. Iar efectele au apărut: ”Rezultate în marketing, la care, în luna martie, nici măcar nu speram, se conturează frumos.”

Lecția învățată: ”Aș putea spune că am învățat foarte multe în această pandemie, că unele bătălii mici câștigate, mi-au dat mai multă încredere decât am avut vreodată în deciziile și capacitățile pe care le am și sper că majoritatea marketerilor au același sentiment. Cred însă că cea mai valoroasă lecție dintre toate este, de fapt, și singura care merită împărtășită: Online-ul ne susține la fel cum și noi îl susținem pe el. Iar online sunt, de fapt, oamenii, clienții noștri, despre care trebuie să nu uităm că sunt, în primul rând, oameni, nu statistici, și nu cifre, oameni care au mai multă nevoie decât au avut oricând de branduri empatice si pozitive, de produse și servicii care să le aducă cu adevărat plusvaloare, în viețile lor.”

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro