Maya Raicu, Marketing Manager, Nobila Casa, despre pandemie: “Focus pe online”

Pandemia de coronavirus este o realitate care ne-a oferit oportunitatea de a ne reconsidera viețile, atât din punct de vedere profesional, cât și din punct de vedere personal, în opinia Mayei Raicu, Marketing Manager, Nobila Casa, chestionată de MarketingManager.ro în legătură cu impactul pandemiei de coronavirus asupra domeniului său. Principiul invocat: “ce nu te omoară te face mai puternic”.

”La nivel profesional, am luat lucrurile ca pe o provocare. Am profitat de experiențele anterioare și am adaptat strategiile, tonul comunicării și campaniile companiei, pentru a obține maximul care se putea din noua situație. Când comercializezi decorațiuni pentru casă, articole pentru gătit și servirea mesei, textile decorative/perdele și draperii ești oarecum avantajat, când toată lumea stă în căminul sau… nu de alta, dar mulți dintre noi am simțit nevoia de a ne redecora sau îmbunătăți cumva spațiul în care ne-am petrecut o perioadă TOT timpul. Pe de altă parte, când ai 19 magazine în malluri/centre comerciale și un singur shop online, ce nu a fost niciodată principalul tău focus, ești cu certitudine în fața unei mari provocări”, a povestit Maya Raicu, cu o experiență de peste zece ani în domeniul marketingului.

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro