Mariana Roman, Head of Marketing & PR, Innobyte: 2020 a fost anul în care online-ul a strălucit în lumina reflectoarelor

Debutul pandemiei a fost asemenea intrării într-un labirint, în viziunea Marianei Roman, Head of Marketing & PR, Innobyte. Motivele metaforei folosite au fost explicate, într-un interviu pentru MarketingManager.ro: ”Nu am știut ce vom întâmpina la următorii pași, cât va dura până vom ajunge la capătul lui, care este cel mai sigur și bun drum sau ce ne așteaptă la finalul labirintului. În ciuda acestei perioade incerte, este important să privim povestea din toate unghiurile și să identificăm oportunitățile. Iar 2020 a fost anul în care online-ul a strălucit în lumina reflectoarelor și a deschis noi oportunități pentru accelerarea digitalizării.”

”Pentru noi, la Innobyte, fiind o companie de dezvoltare software, a fost un an în care am lucrat intens, pentru a asigura suport companiilor pentru care oferim soluții digitale. Din perspectivă de marketing, ne-am concentrat pe adaptarea comunicării la contextul actual și am regândit tot ce aveam în plan, printr-o abordare exclusiv digitală. Multe dintre evenimentele noastre planificate au fost amânate sau mutate în online. Este esențial să ne concentrăm pe lucrurile pe care le putem face și să ne adaptăm din mers”, a continuat Mariana Roman.

 

Citiți interviul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro