În contextul schimbărilor pe care pandemia le-a adus şi în piaţa materialelor de construcţii, producătorul de materiale de construcţii Daw Benţa a investit într-un magazin online.

”Orientarea către comerţul digital a apărut firesc din nevoia de a construi experienţele de care clienţii au acum nevoie, de a le facilita accesul la produsele Caparol, de a capta noi oportunităţi de piaţă şi noi segmente de beneficiari”, a spus Remus Aurel Benţa.

Proiectul este dedicat, în primă fază, consumatorilor casnici oca­zio­nali, urmând să fie dezvoltat, într-o etapă ulterioară, printr-o nouă in­vestiţie, pentru a putea fi accesat şi de partenerii contractuali ai com­paniei – distribuitori şi firme de construcţii. Compania din Mureş îşi vinde produsele prin intermediul parte­ne­rilor de distribuţie, al repre­zen­tan­ţelor proprii de vânzări, dar şi prin intermediul reţelelor de bricolaj. Magazinul online propriu este astfel un nou segment.

Daw Benţa produce şi comercializează diverse tipuri de vopsele lavabile de interior şi exterior, amorse, tencuieli, tapete şi produse decorative, toate sub mai multe branduri, precum Caparol, Capatect, Alpina sau Disbon, potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei.