Pandemia de Covid-19 a determinat o creştere pu­ternică a digitalizării şi o nevoie rapidă de mutare a documentelor de pe hârtie în format digital, iar acest lucru a atras şi investiţii suplimentare alături de noi finanţări pentru companiile din domeniu.

„Acum am trecut de 3.500 de clienţi dar ne pregătim să trecem de 10.000 până la finalul anului. Se pregăteşte un nou val mare de clienţi, un salt datorat şi condiţiilor actuale. Atunci când un centru de ecosistem apelează la serviciile noastre, antrenează întreg ecosistemul, toţi furnizorii, clienţii, transportatori şi alţi parteneri. Un astfel de nod antrenează 3-4.000 de parteneri, iar cum noi am semnat cu patru astfel de companii, încă mai urmează“, a spus Liviu Apolozan, fondator DocProcess, citat de Ziarul Financiar.

DocProcess este o afacere de familie fondată în 2005 de Liviu şi Daniela Apolozan. Ea este specializată în furnizarea de servicii pentru automatizarea proceselor opera­ţionale. Compania a a mizat o transformare digitală de un ecosistem – ne se ocupă doar de firmă, ci şi de furnizorii săi, de componenta de logistică şi transport. “Aveam mai demult în plan un proiect de produs, iar pentru că a fost cerut, am pus în mişcare proiectul de producţie care se adresează firmelor mici pentru ca acestea să beneficize de noi soluţii de digitalizare, comunicare de documente, să lucreze cu contabilii la distanţă“, a spus fondatorul DocProcess.

Compania recrutează în prezent personal pentru birourile din Bucureşti, Paris şi Grenoble, mărindu-şi deja echipa internaţională cu patru noi angajaţi, în ultimele două săptămâni.