Listarea pe o platformă de comenzi online crește de până la 7 ori vânzările restaurantelor în cateva luni

FoodPanda1Restaurantele listate pe foodpanda.ro, cea mai mare platformă online de food ordering, pot avea cu până la 7 ori mai multe comenzi în termen de 3-6 luni din momentul listării. Conform datelor foodpanda.ro, restaurantele partenere observă o creștere a vânzărilor chiar din primele zile după listare.

Potrivit foodpanda.ro, listarea pe platformă generează creșterea imediată a numărului de comenzi primite de restaurantele partenere. Acestea beneficiază de vizibilitate în rândul clienților fideli ai platformei, care comandă de cel puțin 3 ori pe săptămână, chiar și de 2 ori în aceeași zi. Mai mult, adaugă reprezentanții foodpanda, creșterea este constantă, aceleași restaurante primind de până la 7 ori mai multe comenzi zilnic, la un interval de 3-6 luni de la înscrierea pe platformă.

Principalul beneficiu oferit restaurantelor partenere, susțin reprezentanții platformei, este scăderea costurilor operaționale aferente gestionării unui business de livrare. Mai mult, restaurantele partenere elimină costurile personalului necesar pentru servirea, debarasarea și curățarea meselor clienților, precum și pe cele cauzate de ocuparea unei mese pentru o perioadă mai lungă de către clienți.

Un alt avantaj al prezenței pe platformă îl constituie promovarea de care beneficiază restaurantele după listare. Astfel, restaurantele partenere beneficiază atât de vizibilitate imediată, prin înscrierea pe platformă, cât și de eforturile de promovare pe termen lung ale foodpanda.ro.

”Am putea spune că, dacă înainte de listarea pe platforma noastră, restaurantele livrau 7 zile pe săptămână, colaborarea cu foodpanda le-a adus încă 3 zile de livrări. Este o situație win-win, atât pentru restaurante, care beneficiază de promovarea făcută de experții foodpanda.ro, cât și pentru clienți, care au garanția că aleg mâncare de calitate”, a explicat Radu Bălăceanu, Country Manager Foodpanda România.

Nu în ultimul rând, creșterea numărului de comenzi în rândul restaurantelor partenere se datorează și ușurinței cu care clienții pot comanda, aceștia putând accesa platforma atât de pe desktop, cât și prin intermediul aplicației mobile gratuite.