Intercontinental Bucureşti l-a numit pe Lior Bebera în funcţia de director general, acesta înlocuindu-l pe Ştefan Frank, după mai mult de patru ani la conducerea hotelului. Noul director general răspunde de conducerea operaţională a hotelului şi de nivelul serviciilor oferite oaspeţilor.

De naţionalitate germană, născut în Israel, Lior Bebera este un profesionist în domeniul ospitalităţii, cu experienţă internaţională, lucrând în numeroase hoteluri InterContinental, precum şi la sediul central IHG din Londra. A ocupat funcţia de Hotel Manager la InterContinental Malta, fiind responsabil de conducerea operaţională a hotelului, cu un rol important în strategia şi repoziţionarea hotelului în timpul procesului de renovare şi după încheierea acestuia.

În poziţia de European Operations Support Manager la IHG, Lior Bebera a făcut parte din Comitetul European de Experţi Food&Beverage, care a avut ca misiune crearea unor concepte, instrumente şi procese pentru hoteluri cu scopul de a creşte veniturile şi a îmbunătăţi performanţele în restaurante, baruri şi în domeniul organizării evenimentelor.

“Cred cu tărie în cultivarea unor relaţii excelente cu colegii, oaspeţii şi proprietarii. Acestea sunt cele care, în ultima instanţă, conduc la creşterea veniturilor şi creează o bună reputaţie hotelului. La InterContinental Bucureşti, mă voi concentra pe creşterea eficienţei, pe calitatea serviciilor oferite, pe creşterea vizibilităţii şi a a cotei de piaţă a hotelului, dar şi pe creşterea notorietăţii Bucureştiului ca destinaţie turistică şi de evenimente”, a declarat Lior Bebera.

InterContinental Bucureşti are 22 de etaje, 257 de camere şi apartamente, un Club Lounge modern la etajul 21, un centru de sănătate cu piscină interioară la etajul 22, peste 1500 de metri pătraţi de spaţii pentru conferinţe, două restaurante, bar şi acces către cea mai mare parcare subterană din Bucureşti. În 2016, hotelul a fost premiat cu distincţia “Hotelul de Lux al Anului în România”, în cadrul World Luxury Hotel Awards şi Luxury Travel Guide, iar echipa hotelului a câştigat premiul “Echipa Hotelieră a Anului în România” la Top Hotel Awards.