Grupul Cris-Tim, unul dintre cei mai mari jucători din piața preparatelor din carne, a numit-o pe Ligia Smadu în funcția de Director de Marketing. Ligia Smadu se reîntoarce astfel la grupul Cris-Tim după mai bine de doi ani, timp în care a activat în cadrul Carmistin, inițial ca Senior Group Brand Manager, iar în ultimul an ca Marketing Manager.

În cadrul Cris-Tim, Ligia Smadu este responsabilă de operațiunile de marketing la nivelul întregului grup. Executivul are o experiență de peste zece ani în piața bunurilor de larg consum, prima ei experiență profesională fiind în cadrul companiei Macromex.

A bifat ulterior poziții în cadrul Caroli Foods și Cris-Tim, în compania din urmă fiind numită Senior Group Brand Manager în 2019. După un an și jumătate, Ligia Smadu a făcut mutarea la Carmistin, pentru ca acum să revină la Cris-Tim, unde deține funcția de director.

Ligia Smadu este absolventă a Facultății de Economie, dar și a unui program de master din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti.