Retailerul francez LEROY MERLIN, locul 2 pe piața de bricolaj din România, semnează un parteneriat cu Innoship, startup-ul care a primit recent prima rundă de finanțare pentru a deveni cel mai mare agregator pentru opțiuni de livrare rapidă din Europa Centrală și de Est.

Începând cu luna noiembrie, Innoship va gestiona livrarea comenzilor din cele 18 magazine, cât și comenzile online, reprezentând un pas esențial dintr-un proiect strategic mai amplu de dezvoltare a platformei de eCommerce desfășurat de LEROY MERLIN.

În primul rând, ne bucurăm că LEROY MERLIN devine, prin acest parteneriat, susținător al start-up-urilor românești. Parteneriatul cu Innoship pune bazele unei dezvoltări majore din punct de vedere logistic, fiind fără îndoială, un pas important în satisfacerea nevoilor clienților noștri. Avem convingerea că împreună vom identifica soluțiile potrivite adaptate nevoilor de pe piața livrărilor din România”, a declarat Frédéric Lamy, director general LEROY MERLIN.

Startup-ul tech, Innoship, a dezvoltat o soluție de tip SaaS (software as a service) care permite companiilor din industria de retail și ecommerce, precum LEROY MERLIN, să administreze eficient propriile contracte de curierat și multiplele opțiuni de livrare prin intermediul unor algoritmi de machine learning.

Am avut două motive de bucurie când am finalizat semnarea parteneriatului cu LEROY MERLIN. Firește, primul este că am reușit să ne unim forțele cu locul 2 din industria de bricolaj, o companie care a reușit în cei aproape 10 ani de când a intrat pe piața din România să ofere o varietate mare de produse, la prețuri accesibile, precum și soluții pentru casă și grădină. Al doilea motiv este că am găsit în LEROY MERLIN un partener care înțelege foarte bine importanța experienței oferită clienților, care se află de asemenea și în ADN-ul Innoship”, a declarat Daniel Nicolae, CEO și Co-Fondator Innoship.