Partener al comunității Marketing Manager, încă de la începuturi, Backstage Production Group crede în revenirea treptată postpandemie a acestei industrii, a cărei piață se dezvoltă în ambele direcții, atât în zona de offline, cât și online, conștientizând că relaționarea directă nu are un substitut perfect, după cum a arătat, pentru marketingmanager.ro, Lavinia Popescu (foto), Commercial Director.

Această perioadă a arătat multora că telemunca este posibilă și în România, chiar și în domenii neconsacrate pentru această abordare. Managementul la distanță al echipelor va deveni o practică obișnuită pentru mulți manageri care, anterior pandemiei, nu aveau această practică și nici competențe pentru acest mod de lucru. Așadar revenirea acestei industrii se va face treptat, evenimentele offline vor reveni în trend, pentru că relaționarea directă nu are un substitut perfect, piața urmând însă să se dezvolte în ambele direcții, atât în zona de offline, cât și online. O parte din evenimentele corporate, de exemplu, vor putea fi realizate în format hibrid, împletind astfel atât implicarea directă, cât și online, a participanților”, a spus reprezentanta Backstage Production.

Conferințe corporate, congrese, târguri și expoziții

Potrivit acesteia, în perioada următoare compania Backstage Production își va continua strategia de dezvoltare și creștere a serviciilor oferite atât pentru proiectele offline, cât și online: ”Suntem pregătiți cu soluțiile necesare dezvoltării oricărui format de conferințe corporate, congrese, târguri și expoziții unde ne aducem contribuția, din momentul dezvoltării conceptului tehnic creativ, până la implementare. Deținem o gamă vastă de echipamente profesionale de scenotehnică, sonorizare, lumini și video, precum și o echipă de specialiști, făcând posibilă astfel gestionarea mai multor evenimente corporate, în același timp. Pentru segmentul online, oferim servicii complete pentru organizarea de videoconferințe, streaminguri live, din propriul studio video, până la evenimente virtuale 3D, în care participanții au parte de o experiență virtuală, de la intrarea la conferință și până la raportarea finală”, a explicat Lavinia Popescu.

În cadrul soluției virtuale de evenimente 3D, expozanții și vizitatorii din diferite industrii se vor întâlni pentru a face schimb de informații, a prezenta noi produse și pentru a genera venituri noi, prin intermediul evenimentului. Prin aplicația virtuală de eveniment, participantul are acces la următoarele zone: zona de conferință, zona de expoziție sau sponsori și zona de interacțiuni.

Soluții de vară

Pentru că e vară, iar oamenii sunt dornici de distracție și experiențe în aer liber, Backstage Production a pregătit o serie de servicii destinate evenimentelor outdoor, cum ar fi: cinematografe în aer liber, spectacole outdoor și evenimente de tip drive-in.

Beneficiile statutului de partener al comunității Marketing Manager

Backstage Production a pariat pe parteneriatul cu comunitatea Marketing Manager, pentru că ”nevoia de a crea și a menține relații este fundamentală”. ”În cadrul proiectelor pe care le gestionăm în industria de evenimente, relaționăm foarte mult cu oamenii din departamentele de marketing din companii și agenții de publicitate, astfel nevoia de a crea și a menține relații este fundamentală. Participarea la multe evenimente ne-a oferit ocazia să vedem cum oameni bine intenționați, care mergeau la evenimente, nu aveau un focus real, care să îi ajute, de fapt, în realitate. Oameni și Companii are o experiență îndelungată în dezvoltarea comunităților de business și profesionale și în managementul acestora. Odată ce o comunitate este construită, rolul Oameni și Companii este de a o întreține, printr-o comunicare personalizată, în care membrii își pot comunica eficient produsele, serviciile și ideile. Ne-am implicat, încă de la început, în susținerea acestui proiect, din nevoia noastră de a comunica către un astfel de grup, iar în Oameni și Companii am găsit un partener potrivit, alături de care am putut să susținem dezvoltarea acestei comunități”, a explicat Popescu.

Relații construite în timp, cu efort, energie și implicare

Iar motivele nu se opresc aici: ”Backstage Production asigură producția tehnică a fiecărui eveniment, dotând locațiile de eveniment cu toate echipamentele AV necesare și se implică constant în dezvoltarea comunității, alături de Oameni și Companii. Încă de la prima ediție, proiectul a fost salutat de mulți pasionați de marketing, întrucât Marketing Manager le-a oferit un loc de întâlnire, în care să își comunice acțiunile, să afle cele mai recente informații și trenduri din industrie, să găsească inspirație la ceilalți membri, formând o adevărată comunitate. Mulți dintre membrii comunității Marketing Manager susțin că unul dintre cele mai mari beneficii este faptul că ajung să cunoască și să interacționeze cu oameni ca ei. Dacă te-ai conectat cu persoana potrivită, sunt șanse mari să fi descoperit un partener de afaceri pe viață. Mulți oameni din această comunitate împărtășesc interese comune și asta a făcut ca numărul membrilor să crească, de la o ediție la alta. Comunitatea Marketing Manager este despre relații iar relațiile se construiesc în timp, cu efort și energie, cu implicare de ambele părți”.

Ce definește un manager de marketing/vânzări de succes

”Dacă vorbim de contextul în care ne aflăm, în primul rând, managerul de marketing/vânzari va trebui să aibă abilitatea de a privi spre viitor, mai exact, la ce va face compania sau business-ul, după perioada de pandemie, și nu doar la gestionarea situației actuale și găsirea de soluții potrivite momentului. Marketingul este o industrie care evoluează cu viteza fulgerului, cu atât mai mult, dacă privim către perioada postpandemie, în care nu doar companiile au nevoie de reset, ci și oamenii. Peisajul de marketing va suferi ceva modificări, clienții își vor regândi business-urile, iar omul de sales & marketing trebuie să țină pasul cu toate acestea. Doar pentru că o tactică a funcționat până acum, nu înseamnă că va merge și de acum încolo. Creativitatea și comunicarea (atât offline cât și online), capacitatea de a gândi soluții noi și proiecte noi sunt câteva din atributele esențiale pentru a-ți menține o relație solidă cu partenerii de business. Acest moment poate fi și unul de identificare de noi oportunități în piață, de dezvoltare de noi canale de vânzări, de abordat piețe noi, cu servicii sau produse adaptate nevoilor actuale”, a explicat Lavinia Popescu.

Cea mai mare provocare profesională

„În industria noastră ne confruntăm mereu cu provocări, așa evoluăm atât noi, cât și piața. De exemplu, în perioada pandemiei, ne-am repivotat o mare parte din servicii în zona online, încercând să menținem o experiență a participanților cât mai apropiată de cea offline. Cea mai mare provocare a fost cea în care trebuia să identificăm noile nevoi și să dezvoltăm proiectele care puteau fi realizate în această perioadă, pe de o parte, dar să și ne menținem personalul într-o zonă semiactivă, pe de altă parte”, a mai spus reprezentanta companiei de evenimente.

Marca Backstage

Backstage este o companie de producție evenimente cu o experiență de peste 25 de ani în proiectarea și gestionarea de evenimente corporate, congrese, târguri și expoziții și evenimente outdoor.