Lanţul autohton de farmacii Dona a ajuns la peste 300 de unităţi deţinute de nouă companii antreprenoriale cu capital privat românesc, a căror cifră de afaceri a fost de 966 milioane lei în 2016.

„Am început cu o farmacie şi astăzi lanţul de farmacii Dona reuneşte peste 300 de unităţi. Prezenţi timp de 25 de ani pe o piaţă marcată de incertitudini şi plină de provocări, am demonstrat că Dona este o construcţie de business solidă, bine organizată, optimizată din punct de vedere operaţional, cu know how consistent, instrumente şi proceduri de lucru eficiente, care asigură baza pentru o dezvoltare sănătoasă şi susţinută, pe termen lung”, a declarat Eugen Banciu, preşedintele Grupului Dona.

Dona este una dintre cele mai vechi companii de pe piaţa locală de retail farmaceutic din România, cu o contribuţie importantă la maturizarea şi modernizarea acesteia. Aceasta va continua planurile de extindere prin intermediul unui sistem de franciză, devenind un model de business deschis către antreprenorii locali din domeniu care vor să se alăture şi să îşi consolideze afacerea sub un brand puternic şi cu un sistem eficient, integrat pe verticală.

În prezent, 16 farmacii partenere în sistemul de franciză îşi desfăşoară activitatea sub marca Dona, peste 2,7 milioane de pacienţi având acces la o gamă variată de produse şi servicii şi la consiliere de specialitate oferite de o echipă de 2.500 de profesionişti în domeniul medical. AGERPRES