Lanțul de cafenele Meron deschide o nouă unitate în Brașov

Lanțul de cafenele Meron, fondat de Bogdan Ciocian în Cluj-Napoca, deschide o nouă cafenea în Brașov și ajunge astfel la o rețea de 17 unități la nivel național. Investiția s-a ridicat la peste 100.000 euro.

Cafeneaua, situată în piața George Enescu nr. 11, are o suprafață de aproximativ 90 de metri pătrați și este realizată de o echipă de arhitecți din Cluj-Napoca, după un design minimalist, cu influențe nordice și multe accente de alb, texturi și materiale naturale.

Produsele disponibile includ o varietate de specialități de cafea testată și selectată de specialiștii Meron, proaspăt prăjită în prăjitoria din Cluj-Napoca. Compania testează și analizează săptămânal cafele din întreaga lume pentru a selecta cele mai bune boabe. De asemenea, oferta noii cafenele include și ceaiuri, ciocolată de specialitate, sucuri naturale, produse de patiserie și o selecție de alimente reci, într-o sortimentație variată.

Anul acesta, Meron a continuat investiția în magazinul online pentru cafea boabe și echipamente pentru prepararea cafelei, a dezvoltat o strategie pentru livrarea în siguranță a produselor la domiciliu.

„În această perioadă am refăcut strategia pe termen mediu si lung, am dezvoltat canale noi și proceduri speciale. Încă nu lucrăm la capacitate maximă și suntem extrem de precauți, luăm toate măsurile de siguranță, însă cu toate acestea ne dorim să mergem înainte și ne adaptăm la noile reguli create de contextul în care ne aflăm. Depindem unii de ceilalți: de la cafeaua verde, furnizori de servicii, angajați, până la producători locali cu care noi colaborăm. De aceea, următoarele orașe pe care le avem în vedere pentru extindere și pentru care există deja discuții avansate sunt Sibiu și Timișoara. Ne dorim să ajungem cât mai aproape de clienții noștri, de aceea extinderea este una dintre prioritățile noastre”, a spus Bogdan Ciocian, CEO Meron.

Meron a început activitatea în anul 2015, cu o investiție de peste 90.000 de euro în prima cafenea din Cluj-Napoca, iar în prezent ajunge la 17 locații la nivel național și o prăjitorie proprie de cafea. Brandul este prezent cu 10 coffee shop-uri în Cluj-Napoca, câte una în București, Satu-Mare, Zalău și Târgu-Mureș și două în Oradea. Planurile de viitor vizează extinderea rețelei la 30 de locații la nivel național în următorii 5 ani, și, în egală măsură, extinderea pe plan internațional.