Întâlnirea de lansare a platformei GlobalHRManager.ro, desfășurată online la începutul lunii iulie, a reunit specialiști în resurse umane din toate domeniile de activitate și a generat discuții cu privire la modalitățile în care departamentele de HR pot să îmbunătățească viața profesională și personală a angajaților din companie. De asemenea, un subiect tratat pe larg în dezbaterea moderată de Ioana Marcu, coach de business și consultant, a fost cel referitor la munca de acasă și cum a modificat aceasta performanțele angajaților.
“Provocarea ultimului an a fost legată de necesitatea de a aborda oamenii într-un mod egal, dar în același timp adaptat. Atunci când ai o organizție unitară ca și tipuri de job-uri, probabil că este mai scăzută complexitatea acestui proces. Dar în cazul în care job-urile pe care le găzduiești într-o locație sunt foarte diverse, cum este în cazul nostru, cu un număr foarte mare de softiști, un număr foarte mare de specialiști în production planning, în logistică, în științe economice, aceasta a fost o provocare. A trebuit să creăm sentimentul că siguranța este un element important pentru toți angajații, indiferent de job-ul lor”, a declarat Lăcrămioara Daraban, Head of Human Relations la Continental Sibiu.
Citiți articolul integral pe platforma Comunității de Resurse Umane, GlobalHRManager.ro