KFC lansează platforma proprie de comenzi online

Lanțul de restaurante fast-food KFC România anunță că a lansat platforma proprie de comenzi și că va continua investițiile pe zona de livrare. În prezent, clienții au la dispoziție trei variante pentru a-și comanda acasă produsele preferate: site-ul propriu – delivery.kfc.ro, serviciul de call center și platformele partenere de comenzi online, atât în București, cât și în țară.

Noua platformă le oferă clienților o experiență de utilizare intuitivă, facilitând plasarea rapidă a comenzilor, totul fiind acum disponibil la un click distanță. În prezent, aceasta este disponibilă doar pentru București, unde comenzile online vor fi livrate prin serviciul propriu KFC Delivery. În țară, livrarea se realizează în continuare prin intermediul platformelor online partenere care activează în orașul respectiv.

”Propria platformă de comenzi online este pasul firesc în dezvoltarea noastră ca business. Dar acest canal nu are doar rolul de a le oferi cea mai simplă și plăcută experiență de comandă clienților, ci și de a le pune la dispoziție oferte exclusive, disponibile numai în platformă. Dincolo de acest aspect, investim strategic în componenta de KFC Delivery, unde activăm deja puternic. Având în vedere contextul actual, planul este să consolidăm zona de livrări pentru a acoperi cât mai multe arii, atât din București, cât și din țară, în cel mai variat și eficient mod posibil”, a declarat Marian Gogu, director general KFC România.

Compania a lansat serviciul de livrare – KFC Delivery -, în 2017. Început cu două restaurante în București, serviciul s-a extins la 79 de locații în 32 de orașe, până în prezent.

”Noua platformă digitală contribuie semnificativ la dezvoltarea business-ului, cu o investiție ce va avea un impact vizibil imediat, dar și pe termen lung. Lansarea platformei vine într-un moment foarte potrivit, într-un context în care există un focus clar pe zona de livrare, aflată în continuă ascensiune. De aceea, KFC continuă să investească în dezvoltarea și expansiunea pilonului de livrare la nivel de business, atât pentru a îmbunătăți logistic ariile de acoperire, cât și experiența la nivel de interacțiune cu consumatorii”, a mai precizat compania.