Iuliana Mânză, Harman: Oamenii și-au dorit să vadă mai puțin partea corporate a unei organizații și tot mai mult partea umană

Întâlnirile face-to-face sau spontane din birouri, în zonele comune sau la dozatorul de apă, pauzele de prânz sau de cafea alături de colegi – toate aceste aspecte importante ale vieții noastre profesionale au dispărut complet, odată cu pandemia. Întreaga lume s-a mutat peste noapte în online, oamenii și companiile adaptându-se unei noi realități. Cum stimulează companiile interacțiunile, conversațiile și conexiunile dintre angajați și potențiali angajați, în această lume virtuală? A explicat, într-un interviu pentru MarketingManager.ro, Iuliana Mânză, Senior Social Media & Employer Branding Specialist, HARMAN International, lider global în tehnologia connected car, ce proiectează și realizează produse și soluții conectate destinate producătorilor auto, consumatorilor și companiilor din întreaga lume, inclusiv sisteme connected car, produse audio și video.

Mânză face parte din echipa globală de Employer Brand a HARMAN și a povestit despre modul în care o companie multinațională, cu aproximativ 30.000 de angajați, în 30 de țări, a reușit să răspundă provocărilor generate de COVID-19, în ceea ce privește atragerea și menținerea talentelor în organizație.

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro