Iulia Șomoiag, SoftOne România: Strategiile noastre de marketing au întotdeauna la bază experiența clienților

Criza Covid ne-a oferit oportunitatea să dovedim care este utilitatea soluțiilor noastre, mai ales pentru că piața din România încă nu a ajuns la maturitate, din punct de vedere al adoptării soluțiilor Cloud și de mobilitate. Este concluzia Iuliei Șomoiag, Marketing Coordinator, SoftOne România, exprimată într-un interviu pentru MarketingManager.ro.

”Anul 2020 a reprezentat o perioadă plină de provocări, dar și de oportunități pentru SoftOne. Nu ne-am așteptat ca pandemia să accelereze digitalizarea afacerilor, însă, făcând parte din industria software, am observat că business-urile au devenit mai receptive la soluțiile noastre. Misiunea SoftOne este să ajute mediul de afaceri să se digitalizeze și am dorit să le oferim companiilor care au avut nevoie de soluțiile noastre toată susținerea, pentru a trece cu bine peste criza Covid. Așadar, am desfășurat, la începutul pandemiei, o amplă campanie de marketing, prin care am oferit acces gratuit la aplicația mobilă Soft1 360, astfel încât să le oferim clienților existenți și potențiali posibilitatea de a lucra de acasă, în siguranță, fără costuri suplimentare. Am vrut, în acest fel, să fim alături de companiile care nu au prioritizat până acum tehnologizarea și care nu au avut infrastructura necesară, care să le permită să lucreze de oriunde. Există un potențial mare și foarte mult loc de creștere, în special, în rândul publicului nostru țintă, format preponderent din întreprinderi mici și mijlocii”, a arătat Iulia Șomoiag.

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro