Situaţiile dificile, generate de pandemia de Covid-19, necesită un grad de adaptabilitate foarte mare, iar viteza de adaptare este cea care va face diferenţa, în această criză, în opinia Iuliei Răceanu, Marketing Manager, Vector Apps, companie ce oferă servicii de training și consultanță, bazate pe o infrastructură digitală complexă, cu aplicații tip Business Intelligence si platforme ce folosesc Virtual Reality (VR) si Extended Reality (XR). “Iubesc oamenii și tot ceea ce mă înconjoară, mi-am dorit să îi pot ajuta în dezvoltarea lor, să le pot oferi suport inovativ și practic în atingerea de performanță, iar, prin proiectul Vector Business Apps pot face acest lucru. Viziunea noastră este de a antrena cât mai mulți oameni să ajungă la performanță superioară, sustenabilă, într-un timp foarte scurt”, a explicat Iulia Răceanu, într-un interviu pentru MarketingManager.ro.

“Companiile sunt fericite că, în sfârșit, au reușit să se digitalizeze, folosind instrumente de comunicare, ce existau de cel puțin 10 ani pe piață. Digitalizarea forțată a reușit și mai mult să cimenteze o asociere negativă a utilizatorului final cu tehnologia digitală și asta în contextul în care abilitățile digitale vor deveni critice în gestionarea performanței. A venit timpul să adăugăm o nouă dimensiune modului în care comunicăm cu clienții și consumatorii noștri. Iar Vector Business Apps a lansat un produs nou, Immersive Sales & Marketing (ISM)”, a mai arătat Iulia, referindu-se la perioada pandemiei.

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro