Growceanu, grup de business angels, investește 180.000 de euro în startup-ul Ulpia, un market place educațional dedicat comunității medicale. Fondurile obținute vor fi folosite de către Ulpia pentru dezvoltarea produsului, marketing și sales.

Ulpia este o platformă interactivă care se adresează atât medicilor stomatologi, cât și stakeholderilor din comunitatea medicală, precum producătorii de medicamente, distribuitorii de echipamente și organizatorii de evenimente medicale. Platforma își propune să creeze contextul optim în care lectorii să își poată susține prezentările iar vânzătorii să ofere instrumentele de care să beneficieze comunitatea medicală. În 2022, Ulpia targetează extinderea în Europa de Vest și America de Nord.

Startup-ul a fost înființat în 2020, de către Dr. Cătălin Balog Bellu cu peste 17 ani de experiență în medicină dentară și antreprenoriat. Acesta a înființat cabinetul stomatologic Dental Care, Clinica Noa Aesthetics și Centrul de Instruire Noa Research și a inițiat mai multe programe dedicate medicilor dentiști și tehnicienilor dentari, printre care Conferințele Medicină Marketing Stomatologie,  platforma DentalEventsCalendar.com , proiectul The New Age Dentist și ConectDentistry.

Startup-ul este prezent în 11 țări și a înregistrat venituri de peste 200.000 de euro în ultimele 12 luni, având o evaluare pre-money de 2 milioane de euro. Ulpia a primit premiul special Investiție din partea Growceanu, Cleverage și Matei Dumitrescu, în cadrul evenimentului Demo Day la Commons Accel desfășurat pe 14 decembrie, în București.

Ulpia este un start-up cu potențial notabil, atât din perspectiva modelului de business dar și a dezvoltării accelerate a verticalei MedTech. Este un start-up în care credem și de care am fost alături încă de la început, prin unul dintre co-fondatorii Growceanu, Dan Bugariu. Cu această investiție am depășit targetul de 1 milion de euro pe care ni l-am propus pentru 2021”, spune Ciprian Man, unul dintre fondatorii Growceanu & Angels Keeper.

În 2021, investitorii Growceanu au realizat 7 runde de investiție, în valoare totală de 465.000 euro și sunt implicați în procesul de due-diligence în alte 10 runde, în valoare totală de 660.000 euro.