Bestevent, unul dintre primii 5 planneri și integratori de soluții full-service pentru organizarea de evenimente, anticipează o creștere cu aprox. 20% a industriei MICE (Meeting, Incentives, Conference & Exhibitions) comparativ cu 2022, în contextul în care anul anterior a adus noi provocări economice și socio-politice.
Potrivit Bestevent, retrospectiva anului 2022 arată o creștere a valorii medii a evenimentelor, raportat la nivelul anului 2019, precum și un număr semnificativ mai mare de evenimente derulate pe parcursul anului. De asemenea, a fost înregistrată și o creștere relevantă a cererii pentru proiectele private, iar sezonul nunților din anul 2022, de exemplu, a depășit nivelul celui pre-pandemic, în România fiind organizate aproximativ 120.000 de nunți.
În ceea ce privește evenimentele corporate, Capitala rămâne o destinație prolifică pentru evenimentele de amploare, următoarele orașe cu un volum mare de evenimente, fiind Cluj-Napoca și Iași. De altfel, companiile care investesc cel mai mult în organizarea de evenimente corporate provin din industriile pharma, automotive și real estate.
„În tot acest mix de know-how specific, abilitatea de a gestiona cu succes un eveniment de amploare, sub toate aspectele lui, rămâne un puternic diferențiator pe piața organizării de evenimente. Plus-valoarea este dată, într-o mare măsură, și de expertiza nișată și de supraspecializarea tehnică”, a declarat antreprenorul Cristian-Daniel Gireadă, owner Bestevent.
Potrivit unui studiu realizat de Annett Polaszewski-Plath, unul dintre leaderii internaționali cu experiență vastă în industria digitală și marketing în medii de afaceri internaționale, 84% dintre organizatorii de evenimente sunt de acord că experiența participanților și nevoia de a se conecta offline, rămân factori cruciali în crearea unor evenimente de succes.
„Ultimii ani au venit cu multe provocări pentru industria de profil. Totuși, după 2 ani de pandemie putem spune că toată industria a avut un an prosper, dacă ținem cont și de situația politică externă. În noul an pregătim pentru clienții noștri multe experiențe inedite, dar în același timp personalizate după dorințele lor”, a completat Cristian-Daniel Gireadă.