Ilona Alexandru, Gothaer Asigurări Reasigurări: Provocarea pandemiei a fost să menținem calitatea serviciilor oferite la același nivel superior

Neajunsurile generate de pandemie au lovit toate companiile, dar diferența a fost făcută de modul în care fiecare s-a raportat la ele. Este concluzia Ilonei Alexandru, Marketing & Communications Director, Gothaer Asigurări Reasigurări, exprimată într-un interviu pentru MarketingManager.ro.

”Provocările pandemiei cred că au fost cam aceleași pentru toată lumea, dar felul în care fiecare s-a raportat la ele cred că a făcut diferența. Provocarea principală a fost acceptarea și felul în care ne-am adaptat la schimbarea pe care a adus-o acest virus în viața noastră. La nivel de business, provocarea a fost să menținem, chiar și de la distanță, calitatea serviciilor oferite la același nivel superior cu care ne-am obișnuit deja clienții și partenerii comerciali. Dar cu mândrie putem spune că noi, la Gothaer, am reușit să ne adaptăm imediat situației impuse de această pandemie, deoarece aveam deja implementate resursele necesare pentru a putea lucra remote, ba chiar să performăm în condiții normale, chiar și de la distanță”, a spus Ilona Alexandru.

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro