Întâlnirea de lansare a platformei GlobalHRManager.ro, desfășurată online la începutul lunii iulie, a reunit specialiști în resurse umane din toate domeniile de activitate și a generat discuții cu privire la modalitățile în care departamentele de HR pot să îmbunătățească viața profesională și personală a angajaților din companie.

“Principala noastră provocare din momentul în care a început această criză a fost să ținem oamenii în siguranță, atât din perspectiva numărului de infectări, cât și din perspectiva sentimentului de siguranță, pentru că acest lucru a fost foarte important pentru noi, să nu creem o teamă generalizată. Noi am avut în tot acest timp 10.000 de oameni în linia I, 10.000 de oameni care au fost în fața clienților zi de zi. Am făcut tot ce-am putut pentru ei, ca ei să poată veni în siguranță la serviciu și să-și facă meseria cât mai bine”, a spus Ileana Alexandru, Vice-President HR Mega Image.

Aceasta își amintește că în primele săptămâni nu exista acces la măști și dezinfectanți, pentru că în momentul în care s-a făcut comanda pentru dezinfectanți, furniorii nu aveau capacitatea să îi livreze. “Pe măsură ce luam aceste măsuri de siguranță, am început să comunicăm tot mai mult: am comunicat angajaților pe de o parte informațiile legate de siguranță, tot ce înseamnă măsuri de prevenție, ce trebuie să facă oamenii atât în magazine, cât și acasă. Am avut grijă să comunicăm informații foarte transparente despre starea organizației în fiecare moment privind numărul de infectări. Trimiteam săptămânal un newsletter prin care comunicam numărul de cazuri, starea colegilor, numărul de internări, lucru foarte bine primit, pentru că oamenii știau despre ce este vorba, știau în ce situație se află și în ce context vin la serviciu”.

 

Citiți articolul integral pe platforma Comunității de Resurse Umane, GlobalHRManager.ro