Retailerul IKEA România a lansat catalogul pentru anul 2016, iar în perioada 17 august – 6 septembrie vor fi distribuite aproximativ 930.000 de exemplare în mai multe orașe din țară. Tema noului catalog de 328 de pagini este “Gesturile m ici contează” și este inspirată din bucuria meselor împreună.
“Catalogul IKEA de anul acesta are o temă care unește oamenii mai mult ca niciodată. O temă care vorbește despre individualitate, dar care este universală. O temă axată pe viața în jurul bucătăriei și pe acele mici momente magice care au loc în acest spațiu”, a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.
Catalogul IKEA 2016 vine și în acest an cu extensia digitală, care va fi disponibilă începând cu data de 13 august. Aceasta include o nouă funcție, “Plimbă-te prin cameră”, ce oferă posibilitatea clienților de a face un tur virtual în două camere din catalog. Funcția “Realitate Augmentată” permite utilizatorilor să vadă cum arată peste 400 de produse IKEA la ei acasă, cu 100 mai multe față de anul trecut. Totodată, aplicația oferă și peste 50 de filme, imagini și vizualizări de 360° ale camerelor.
Prețurile menționate în Catalogul IKEA 2016 includ TVA, sunt maxime și sunt valabile un an de zile, de la 1 septembrie 2015 până la 25 august 2016. În perioada 17 august – 6 septembrie, catalogul va fi distribuit în aproximativ 930.000 de exemplare, în București, Pitești și Ploiești.