Hyundai înregistrează vânzări record în Europa

hyundaiHyundai a prezentat rezultatele pentru un semestru record în Europa, volumul înmatriculărilor de autovehicule noi atingând valoarea de 237.221 de unităţi, în prima jumătate a anului curent.

Majorarea semnificativă a cererii pentru noile modele ale gamei (i20, i30 şi i40) a condus la o evoluţie remarcabilă, Hyundai înregistrând o creştere cu peste 8% faţă de aceeaşi perioada a anului trecut (219.373 unităţi înmatriculări), depăşind totodată şi cel mai bun semestru din 2012.

Urmărind proiectul “Product Momentum”, care susţine dezvoltarea mărcii în viitor, compania va reînnoi, pe parcursul anului 2015, 80% dintre unităţile gamei comercializate în Europa. Printre noile modele se numără i20, care include acum şi o versiune Coupe, precum şi i30, care propune pentru prima dată o versiune Turbo. Noul model i40 a generat, de asemenea, un interes crescut în rândul clienţilor din Europa.

Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer Hyundai Motor Europa, a declarat: “Ne-am asumat responsabilitatea de a produce autovehicule care să răspundă aşteptărilor consumatorilor, concentrându-ne pe nevoile specifice ale clienţilor europeni. Acest demers a contribuit la creşterea vânzărilor pe această piaţă competitivă.”

La nivel semestrial, în prima jumătate a anului curent, Hyundai a deţinut o cota de 3.2% din piaţă europeană la nivelul înmatriculărilor de autoturisme, similară cu cea deţinută în aceeaşi perioada a anului trecut. Peste 90% dintre autovehiculele Hyundai comercializate la nivel european sunt concepute, dezvoltate şi testate în Europa, pentru a răspunde nevoilor clienţilor din această zona. Iar 90% dintre acestea sunt produse în cele două uzine din regiune: Cehia şi Turcia.