Hünnebeck România, unul dintre principalii furnizori locali de sisteme de cofraje, eșafodaj și schele, anunță lansarea portalului MyHuennebeck, dedicat clienților. Aceasta are loc după o perioadă de testare și optimizare pentru a crea o interfață digitală solidă cu partenerii companiei, atât de importantă în această perioadă marcată de accentuarea pandemiei de COVID-19.

Portalul MyHuennebeck păstrează la îndemână date și documente importante pentru toate proiectele deschise și ajută astfel la menținerea sub control a șantierelor aflate în derulare.

MyHuennebeck oferă într-un singur loc informații vitale despre materialul închiriat prezent în șantier și cu privire la mișcările acestuia pe întreaga durată a proiectului, de la livrarea în șantier, până la returnarea acestuia în depozitele Hunnebeck. În același timp, oferă partenerilor companiei controlul complet asupra situației financiare pentru fiecare șantier în parte, în orice moment, și se poate urmări modul în care se dezvoltă un proiect.

“Bazându-ne pe feedback-ul primit de la clienți în perioada de testare, am extins funcționalitățile protalului prin introducerea posibilității de a programa retururile de material din șantier în mod transparent și facil. Tot pentru a veni în întampinarea nevoilor clienților noștri, am lansat și modulul de comandă pentru accesorii și consumabile în MyHuennebeck care reduce la minimum înteracțiunea între persoane și asigură un flux continuu procesului”, a declarat Mircea Georgescu – Director General al Hünnebeck România.

MyHuennebeck permite accesul mai multor utilizatori simultan, iar fiecare dintre aceștia poate vizualiza doar informațiile relevante. De la lansarea platformei, peste 50 de clienți au primit deja acces și beneficiază de funcționalitățile acesteia.

Portalul este disponibil atât pentru desktop, cât și în varianta mobilă, iar aplicația MyHuennebck app este disponibilă pentru telefon mobil sau tabletă.

Pe lângă lărgirea gamei de servicii digitale oferite clienților, pentru a menține standardul tuturor serviciilor oferite de Hünnebeck în România și în special pentru a avea același grad înalt de calitate al echipamentelor livrate în șantier, compania a investit peste 60 de mii de euro în tehnologizarea depozitului din Căpușu Mare/Cluj, care a fost dotat cu un utilaj de curățire automată a panourilor de cofraj. Astfel, în ambele locații Hünnebeck din România a fost eficientizat procesul de curățire și sunt asigurate în continuare aceleași standarde de calitate existente în toate entitățile Hünnebeck din Europa.