HBO, creştere a audienţei cu 40% în vremuri de carantină

Platforma de televiziune HBO, care a creat celebrele seriale ”Game of Thrones” şi ”Westworld”, a anunțat că audienţa sa a crescut cu 40% din 14 martie, dată la care a început izolarea la domiciliu a unui mare număr de cetăţeni ca urmare a crizei coronavirusului.
Potrivit serviciului de “streaming”, în ultima săptămână au crescut foarte mult vizualizările comparativ cu săptămânile anterioare, astfel încât HBO a egalat numărul accesărilor de la sfârşitul sezonului final al serialului “Game of Thrones” difuzat anul trecut şi una din producţiile cu cele mai multe vizionări în epoca televiziunii online.
De asemenea, în aceste ultime zile “vizualizarea compulsivă de seriale” – concept prin care HBO se referă la vizionarea a peste trei sau patru episoade succesive – a crescut cu 65%, comparativ cu cele patru săptămâni anterioare.
A crescut de asemenea şi audienţa postului tradiţional HBO în SUA, la fel ca şi restul canalelor în această perioadă de izolare care afectează peste o treime din populaţia ţării.
Totuşi, în marea parte a SUA sau în alte ţări din America Latină sau Europa, HBO nu a înregistrat o creştere a numărului de abonaţi, astfel încât creşterea audienţei este pusă pe seama abonaţilor deja existenţi.
Consumul masiv de conţinut online în timpul izolării la domiciliu din cauza COVID-19 a obligat totodată autorităţile să ceară unor platforme să îşi diminueze calitatea conţinuturilor pentru a nu supraîncărca reţelele. Prin urmare, Netflix şi Amazon Prime Video au anunţat deja că vor adopta această măsură în aceste vremuri de carantină impuse de noul coronavirus. AGERPRES