În ultimii doi ani de pandemie, industria automotive a fost lovită puternic, din cauza lipsei pieselor de schimb, a microcipurilor și, totuși, suntem aici, ne-am revenit, existăm și rezistăm. (…) Din fericire, natura umană este construită să facă față multor schimbări, și, cu fiecare situație nouă care apare, ne dăm seama cât de puternici suntem.”

Sunt concluziile optimiste, pe care le-a extras din perioada de pandemie Gyöngyi Hunyadi, Human Resources Manager, VCST Automotive Production Alba Iulia, o fabrică modernă de producție de componente auto pentru vehicule ușoare și  off-road, activă pe piață din 2013.

Într-un interviu pentru platforma GlobalHRManager, reprezentanta VCST Automotive Production a făcut un top al marilor provocări aduse de cei doi ani de pandemie: ”Au fost mai multe provocări: găsirea soluțiilor în lupta cu un dușman nevăzut, schimbări în echipa de management, comunicarea online, în detrimentul comunicării face-to-face. Anul 2020 a debutat cu mai multe schimbări pentru noi: un nou Plant Manager și, la începutul lunii martie, a izbucnit pandemia COVID19. Ambele au fost foarte greu de gestionat și, efectiv, am luptat cu ele. Din a doua jumătate a lunii martie și până la mijlocul lunii iunie, am închis fabrica, din cauza pandemiei. Toată lumea, cu exceptia echipei de management și încă vreo 10-15 colegi, a fost în șomaj tehnic. Până la sfârșitul lunii iunie, când am reluat activitatea, echipa de management, voluntar sau involuntar,  s-a înjumătățit.”

 

Citiți interviul integral pe platforma Comunității de Resurse Umane, GlobalHRManager.ro