Grupul MOL oferă prin programele sale de recrutare 170 de noi posturi, în 13 ţări, destinate studenților și tinerilor absolvenți

Grupul MOL a anunţat lansarea noilor ediţii ale Freshhh şi Growww, programele sale de recrutare şi dezvoltare, distinse cu premii internaţionale, în conformitate cu strategia de a atrage cei mai talentaţi tineri din regiune pentru sediul central şi companiile membre.

Growww este un program cu durata de un an, adresat tinerilor absolvenţi, cărora le oferă oportunitatea de a-şi începe cariera într-o companie de talie internaţională şi de a fi iniţiaţi într-una dintre cele mai complexe industrii. Tinerii interesaţi îşi pot depune candidaturile pentru pozi­ţii în cadrul Growww până la jumătatea lunii aprilie. Echipe formate din câte trei studenţi se vor putea înscrie în competiţia online Freshhh, desfăşurată sub forma unui joc cu elemente specifice acestei industrii. Înscrierile pentru Freshhh pot fi depuse până la 29 martie.

Prin programul Growww sunt oferite absolvenţilor peste 170 de posturi specifice, în domenii cum ar fi inginerie, economie, IT, ştiinţe naturale şi sociale, în operaţiunile Grupului din 13 ţări (Ungaria, Austria, Slovacia, Germania, Serbia, Slovenia, Pakistan, Croaţia, România, Bosnia – Herţegovina, Italia, Polonia şi Republica Cehă). Tinerii profesionişti se pot înscrie în programul Groww până la jumătatea lunii aprilie pe pagi­na LinkedIn a Grupului MOL.

Freshhh, derulat sub forma unei simulări palpitante a unor situaţii din industria petrolului şi gazelor, îi aşteaptă pe studenţi să îşi demonstreze cunoştinţele în situaţii de afaceri bazate pe condiţii reale. Competiţia are trei runde; primele cinci echipe clasate vor intra în finală, pe 25 mai, unde vor concura pentru premii totale de 25.000 de euro şi posibilitatea de a fi angajaţi în echipa internaţională a Grupului MOL.