Grupul Mediapost Hit Mail devine acţionar majoritar al agenţiei de marketing digital şi comunicare Ideologiq

Grupul Mediapost Hit Mail devine acţionar majoritar al agenţiei de marketing digital şi comunicare Ideologiq şi preia 60% din acţiunile agenţiei. Celelalte 40 de procente sunt deţinute în continuare de fondatorii agenţiei, Adrian Apostol şi Adrian Ichim.

Ideologiq a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,2 milioane EUR, o creştere de 55% faţă de anul precedent. Pieţele pe care activează agenţia sunt: România, Moldova, Grecia, Cipru, Croaţia, Slovenia, Bulgaria, Ungaria şi Serbia.

Ideologiq a fost fondată în anul 2008 de către Adrian Apostol şi Adrian Ichim, iar în prezent are o echipă de peste 30 de persoane în Bucureşti, la care se adaugă reprezentanţii din birourile regionale ale agenţiei din Zagreb, Belgrad, Atena şi Salonic.

„Tranzacţia cu Ideologiq are valoare strategică, ea îmbogăţind atât portofoliul de soluţii cât şi cel de clienţi al grupului nostru, şi aducând în interiorul grupului o echipă de oameni pricepuţi şi capabili. De asemenea, prezenţa agenţiei Ideologiq în Grecia, Croaţia şi în Serbia, va ajuta companiile din grupul nostru să deruleze proiecte regionale. Suntem încrezători că Ideologiq îşi va continua creşterea rapidă şi în anii care urmează. Achiziţia pachetului de control al Ideologiq este prima dintr-o serie de achiziţii ale noastre în România, adăugând astfel o componentă de creştere prin achiziţii, celei de creştere organică. Am crescut continuu şi susţinut, de la 8 milioane de euro la momentul intrării în grupul Poştei Franceze, în 2008, la 49 de milioane de euro în 2021”, a declarat Marian Şeitan, Director General , Mediapost Hit Mail.

„Prin această asociere, Ideologiq trece într-o nouă etapă. Suntem convinşi că forţa şi experienţa Mediapost Hit Mail vor contribui la consolidarea poziţiei noastre pe piaţa românească şi regională. Acest parteneriat este de bun augur şi pentru diviziile noastre recent lansate: Athletiq (marketing şi management sportiv) şi Quadratiq (e-commerce şi data science)”, a declarat Adrian Ichim, fondator şi partener Ideologiq.

Portofoliul curent de servicii al agenţiei cuprinde: strategie şi consultanţă pentru digitalizare, creaţie, branding, dezvoltare de platforme (site-uri, aplicaţii, magazine online), evenimente online, programe de loializare, comunicare social media, media & performance (SEO, CRO, Media planning & buying).

Recent, Ideologiq a lansat o divizie de E-Commerce şi Data Science: Quadratiq, dedicată companiilor care vor să se extindă sau să îşi consolideze poziţia în zona de e-commerce B2C sau B2B, în Europa Centrală şi de Sud-Est. O altă divizie Ideologiq a fost lansată la începutul anului 2022: Atletiq, specializată în marketing şi management sportiv.