În perioada 14 iunie – 14 iulie 2024, cele mai bune echipe naționale din Europa vor merge în Germania pentru a concura pentru titlul de campioană europeană în zece orașe diferite. Țările care se vor lupta pentru titlu în cele 51 de meciuri ale turneului final vor fi decise în Preliminariile Europene, care se desfășoară în perioada martie 2023 – martie 2024.

În calitate de Partener Oficial, Lidl, care este unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Germania, dar și din Europa, va susține Preliminariile Europene, cât și UEFA EURO 2024. Acest parteneriat este relevant și datorită prezenței globale a grupului Lidl, prin cele peste 12.000 de magazine din 31 de țări, 30 dintre acestea fiind în Europa.

Prin acest parteneriat, grupul Lidl dorește să pună accent pe importanța fructelor și legumelor proaspete, precum și a sportului și a exercițiilor fizice pentru un stil de viață activ și sănătos. Pâna la urmă, modul în care ne hrănim și activitatea fizică au un impact enorm asupra sănătății noastre și asupra mediului. Pornind de la Modelul de nutriție sănătoasă la nivel global, grupul Lidl își dezvoltă în mod constant sortimentul pentru a-i ajuta pe clienți să ia decizii de cumpărare echilibrate. Un mod prin care retailerul face acest lucru este adoptarea de noi standarde internaționale în ceea ce privește marketing-ul adresat copiilor.

Directorul de Marketing al UEFA, Guy-Laurent Epstein a declarat: „UEFA este mândră să ureze bun venit grupului Lidl în calitate de partener al Preliminariilor Europene și al UEFA EURO 2024. Prezența grupului Lidl pe acest continent va contribui enorm la promovarea a ceea ce va fi o altă competiție de neuitat. De asemenea, așteptăm cu nerăbdare să promovăm împreună valorile legate de sănătate și bunăstare care sunt împărtășite atât de grupul Lidl, cât și de UEFA.”