Grupul IULIUS continuă proiectele investiționale de dezvoltare a conceptelor de retail Family Market destinate comunităților în expansiune, în județul Iași. De curând a început și construcția celui de-al doilea proiect, din cartierul Bucium al orașului Iași. Concomitent avansează și proiectul din Miroslava, cele două Family Market însumând o investiție de peste 17 milioane de euro, care se va realiza prin intermediul unei finanțări bancare acordată de CEC Bank.

Family Market Bucium se construiește în zona Hotelului Bellaria și va include un supermarket și peste 25 de retaileri, într-un procent majoritar fiind producători și antreprenori autohtoni, ca parte a strategiei IULIUS de a oferi oportunități și promovare businessurilor locale.

Concept ce pune accent pe simplificarea vieții, Family Market Bucium va aduce în centrul comunității un mix de servicii și facilități necesare zilnic, precum: farmacie, spălătorie, mobile service, florărie, pet shop, coafor, produse pentru casă și fashion, dar și carmangerie, băcănie, brutărie, cofetărie, fast-food. Secțiunea food va beneficia și de terase outdoor, noul proiect având și rolul de destinație pentru socializare și petrecere a timpului liber.

În același timp, înaintează lucrările pentru Family Market Miroslava, proiect realizat în parteneriat cu Primăria Miroslava. Investiția va integra tot un supermarket și un mix personalizat de produse și servicii. Tot aici, IULIUS va amenaja un parc, singurul din comună, cu arbori maturi și arbuști, gazon, plante decorative, alei pietonale, fântână arteziană și o lucrare de artă stabilită în urma unui concurs dedicat comunității artistice locale.

În plus, vor fi realizate 137 locuri de parcare, dar și lucrări de modernizare a infrastructurii, prin lărgirea străzii adiacente și reamenajarea stației de transport în comun din zonă.

Family Market

Cele două proiecte vor fi finalizate în primul trimestru din 2022. “Cele două proiecte care se construiesc în județul Iași (comuna Miroslava și cartierul Bucium) vor fi finalizate în primul trimestru din 2022 și sunt răspunsul IULIUS la o cerere concretă pentru servicii în zonele rezidențiale cu un ritm accelerat de creștere. Orașul se dezvoltă, își extinde granițele și oamenii caută soluții rapide și confortabile pentru problemele curente, iar conceptul Family Market este personalizat așteptărilor lor”, a spus Radu Pârlea, Manager Family Market.