Grupul Floria înregistrează vânzări de 950.000 de euro la șase luni

floriaGrupul Floria a vândut flori în valoare de 950.000 euro în prima jumătate a acestui an, grație creșterii vânzărilor de buchete online, deschiderii florăriei Floria În Stradă și dezvoltarea pe segmentul aranjamentelor corporate și pentru evenimente personale. Divizia online a Grupului Floria, a vândut în primele 6 luni ale anului flori în valoare de 550.000 euro și a înregistrat astfel o creștere cu 60% față de aceeași perioadă a anului trecut.

“Rețeta noastră a fost simplă: să facem totul să ne îndeplinim misiunea de a livra cele mai frumoase și rezistente buchete, cu cel mai simplu mod de comandă, în cel mai scurt timp, oriunde în țara. Toate eforturile au fost orientate către acest obiectiv, iar rezultatele au apărut: cotă de piață a crescut, iar clienții sunt mai fideli brandului”, declară Marina Popescu, e-Commerce Manager Floria.ro.

Primele 6 luni ale anului au marcat și deschiderea primei florării Floria În Stradă, conceptul pentru vânzare offline de buchete și aranjamente de flori propus de Grupul Floria. Investiția necesară pentru deschiderea florăriei de 150 mp a fost de 100.000 euro și reprezintă prima etapă a extinderii grupului, ce implică investiții de peste 200.000 euro până la finalul anului.