GDF SUEZ devine ENGIE și în România

engieGDF SUEZ schimbă în ENGIE marca sa comercială și în România, în cadrul procesului internațional de rebranding anunțat în luna aprilie a acestui an.

“Schimbarea de marcă este realizată într-un context în care domeniul energiei este marcat de schimbări profunde, iar tranziția energetică devine o prioritate la scară mondială ce presupune reducerea consumului energetic prin implementarea unor măsuri de eficiență energetică, digitalizarea informației și dezvoltarea energiilor nepoluante. ENGIE își fixează drept ambiție aceea de a fi un promotor și un lider al acestei tranziții energetice”, se arată într-un comunicat al companiei.

Potrivit documentului, logo-ul ENGIE reprezintă soarele care răsare pe planetă, simbolul unui început în lumea energiei. Numele ENGIE a fost ales pentru sonoritatea sa, fiind contragerea cuvântului “energie”.

În România, procesul de rebranding va avea două etape: în prima etapă, GDF SUEZ Energy România va adopta marca ENGIE pentru produsele și serviciile comercializate. Denumirea socială a companiei va ramâne însă neschimbată până la o dată care va fi anunțată ulterior. În a doua etapă, procesul de rebranding va fi declinat pentru toate filialele deținute de către GDF SUEZ Energy România, respectiv Distrigaz Sud Rețele, Distrigaz Confort, Brăila Winds și Alizeu Eolian.

ENGIE are 152.900 de angajați la nivel mondial și o cifră de afaceri în 2014 de 74,7 miliarde de euro. ENGIE este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, electricitate și servicii energetice. GDF SUEZ Energy România este principala filială a Grupului ENGIE în România. Aceasta deține companiile Distrigaz Sud Rețele, Distrigaz Confort, Alizeu Eolian și Brăila Winds. GDF SUEZ Energy România și filialele sale deservesc un portofoliu de 1,5 milioane de clienți, operează o rețea de 18.500 km, dețin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW și au aproximativ 3.650 de angajați. AGERPRES