Grupul Wim Bosman, furnizor de servicii logistice 3PL+, anunţă oficial că organizaţia îşi schimbă denumirea în Mainfreight, începând cu luna decembrie 2016. Mainfreight este un furnizor global de servicii logistice, cu 239 filiale în întreaga lume. Grupul Wim Bosman a devenit membru Mainfreight odată cu achiziţia din 2011.
Wim Bosman, fondatorul Grupului Wim Bosman, şi-a cumpărat primul camion în 1963. În 53 de ani, organizaţia a devenit un important furnizor de servicii logistice în Europa, cu o echipă de peste 2.000 de membri deosebit de motivaţi. În aprilie 2011 Grupul Wim Bosman a fost achiziţionat de către Mainfreight şi, drept urmare, organizaţia a căpătat un rol pe plan global, fiind susţinută de o reţea puternică oferind soluţii integrate de depozitare, transport şi distribuţie specifice clientului. În ultimii cinci ani, au fost deschise noi filiale în Bergen op Zoom (Olanda), Cluj-Napoca (România), Frankfurt şi Gelsenkirchen (Germania), Londra (Marea Britanie) şi Poznań/ Luboń (Polonia). Pe lângă extinderea reţelei de filiale în Europa, au fost extinse si dezvoltate filialele Air & Ocean din Rotterdam şi Antwerp şi s-au redenumit filialele existente din Franţa, Polonia, Rusia şi Ucraina, din Wim Bosman în Mainfreight.
Pentru primele 9 luni ale anului 2016 Mainfreight România anunţă o cifră de afaceri de 52 mil de lei, în creştere cu 13% faţă de perioada similară a anului 2015, precum şi dublarea profitului obţinut în acelaşi interval. Numărul de angajaţi a crescut de la 193 la 220.
De asemenea, în acest an, filiala din România a Grupului Mainfreight a demarat lucrările pentru extinderea facilităţilor de depozitare cu încă 5000 mp în Parcul Logistic din Ploişti, investiţie estimată la o valoare de 2 mil de euro. Tot în acest an, compania locală a alocat un buget de 0,5 mil. de euro pentru mărirea şi modernizarea flotei.
„Noua identitate ne face să fim şi mai încrezători în dezvoltarea noastră, în atingerea obiectivelor şi sudarea echipei în baza unor valori bazate pe colegialitate, suport si flexibilitate în serviciile oferite clienţilor noştri. Pregatirea pentru acest pas final în procesul de transformare, care a început acum 5 ani, ne-a facut să fim ambiţioşi, disciplinaţi în execuţie şi să ne dorim mai mult de la noi înşine pe plan local. Rezultatele după primele 9 luni ne arată că seriozitatea şi implicarea noastră a fost cel mai bun argument pentru estimările bugetare de la începutul anului”, a declarat Emil Ion, managing director al Mainfreight România.