Cu aproape 100 de locaţii noi deschise anul acesta, extinderea grupului prin parteneri noi de franciză, consolidări de parteneriate şi dezvoltarea de noi business-uri, 5 to go a devenit o companie mult mai bine consolidată şi structurată şi e pregătită să intre-n 2021 cu planuri şi cu obiective măreţe.

“S-a încheiat un an plin de neprevăzut, dar în care am reuşit să bifăm o parte dintre obiectivele stabilite, am depăşit 220 de locaţii per total, la nivel naţional, deşi am închis 10, şi chiar dacă cifra de afaceri a fost sub ce am preconizat, am compensat pe alte direcţii şi am construit o bază mai solidă pe care simt că vom putea acoperi în 2021 minusurile din anul anterior. Există un potenţial enorm de dezvoltare care poate fi exploatat, aşa că şi obiectivele pe care eu şi echipa ni le setăm sunt ambiţioase pe plan mediu şi lung. Cred că putem depăşi 300 de locaţii în 2021, cu accent pe dezvoltare masivă la nivel regional, pe consolidare în capitală, mai ales în cartiere, şi prin parteneriate cu diverse business-uri, şi cred că vom putea ajunge la un total de 1,000 de cafenele în România, în următorii 5 ani. Ne vom concentra şi pe dezvoltarea diviziei de retail şi îmi doresc să reuşim extinderea în plan internaţional a business-ului. Am şi-o certitudine, aceea că îmi doresc să “alerg’ pe acest drum împreună cu echipa deja formată, cu partenerii actuali, şi vreau ca pe parcurs să ni se alăture oameni profesionişti, pasionaţi, care pot ţine pasul cu noi şi care să aibă aceeaşi viziune, disciplină şi empatie”, a subliniat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Gama de produse 5 to go a fost unul dintre principalii vectori în 2020 prin care grupul a menţinut la foc continuu ideea de noutate, oferind astfel publicului diversitate în gust, la aceeaşi calitate cunoscută şi apreciată. Produsele vedetă ale 5 to go în 2020, în topul vânzărilor, au fost Mr. Big, frappe big, cafeaua IBRIK şi salamul de biscuiţi.

Şi în 2021, inovaţia va fi în prim plan la 5 to go, în materie de produse, concepte şi campanii. Anul acesta se va lansa cafeaua la filtru, un produs clasic care în alte ţări e în topul preferinţelor de multă vreme şi care din acest an va ocupa un loc onorant şi-n cafenelele brandului 100% românesc, susţinut printr-o campanie cool: “Filter coffee, not people”. Printre noutăţile în lucru se numără şi lansarea conceptului 5 to go Green, cu locaţii unde se vor găsi doar produse bio, vegane şi raw vegane, ce va fi lansat în prima jumătate a anului cu un prim magazin dintr-o serie de 5 preconizate a fi deschise în următorii 3 ani.