Francezii de la Accor intră pe piaţa din Timişoara cu un hotel sub brandul Mercure

Grupul Accor a intrat pe piaţa din Timişoara cu un hotel sub brandul Mercure, situat în apropiere de centrul istoric al oraşului. Hotelul are 60 de camere, inclusiv un apartament tip penthouse situat pe acoperiş. Designul combină elemente moderne, contemporane, cu motive populare, din arta tradiţională românească.

Unitatea are şi un restaurant Winestone, cu o capacitate de 60 de locuri în interior şi 26 de locuri pe terasă. Hotelul include o sală de conferinţe de 100 mp, care va fi disponibilă în februarie 2021. Accor a implementat în noul hotel eticha Allsafe, cu protocoale ridicate de curăţenie şi igienă.

Grupul francez, prezent cu nouă hoteluri în România, are în plan să ajungă la 50 de unităţi pe plan local în următorii cinci ani. Doar pentru 2020, investiţiile totale ale partenerilor Accor în România de­păşesc 60 de milioane de euro.

În prezent, reţeaua numără nouă hoteluri, amplasate în Bucureşti, Sibiu, Sighişoara şi Arad, totalizând un portofoliu de 1.130 de camere. Hotelurile operează sub brandurile Pullman, Novotel, Mercure şi ibis Styles. În 2019, rata de ocupare a tuturor acestor hoteluri a fost de 76%, iar cifra de afaceri totală a fost de 170 de milioane de lei, cu 11% mai mult faţă de anul precedent.