Ford România a inaugurat primele două showroomuri de lux

ford showroomFord România, importatorul mărcii americane pe piaţa locală, a deschis la sfârşitul săptămânii trecute primele două centre auto de pe piaţa locală, la noile standarde Ford Store ce permit comercializarea modelelor Mustang şi a versiunilor premium Vignale, prima fiind Mustang Vignale.

Modelele Vignale, Mondeo şi viitoarele S-Max şi Edge de anul viitor, sunt noi versiuni de top ale modelelor din gama Ford care vin cu echipamente şi finisaje specifice segmentului premium dar şi cu servicii suplimentare din partea dealerului.

“Acum pentru extinderea Ford Store în ţară este în stadiul de concept, discutăm cu antreprenorii locali pentru investiţie care trebuie să aibă un plan de business în spate. În primul trimestru al anului viitor vom vedea din nou noi deschideri în reţea. Întâi vom avea Vignale Lounge pentru a putea vinde modelele după care Ford Store”, a delarat Valerio Brenciaglia, directorul general al Ford România.

Primele două Ford Store sunt centrele BDT şi Ţiriac Auto din Bucureşti, din Militari, respectiv Băneasa, iar următoarele vor fi RMB Inter Auto din Cluj-Napoca, Expressline din Timişoara şi ATI Motors din Iaşi, ultimele două fiind şi printre cele mai noi centre ale mărcii americane pe piaţa locală.

FordStore este cel mai nou concept de showroom Ford, care îşi propune să ofere clienţilor o experienţă unică de cumparare, fiind organizat pe diverse „zone” care oferă un mediu prietenos ce creează o dinamică pozitivă între client şi consilierul de vânzări. Procesul de cumpărare va fi transformat astfel într-o experienţă consecventă şi convingătoare a mărcii Ford.

Ford Mondeo Vignale este primul model care va fi lansat ca parte a experienţei Vignale şi în curând vor urma şi alte produse, inclusiv Ford S-MAX. Vignale simbolizează viziunea Ford pentru cel mai rafinat nivel de execuţie în privinţa design-ului şi calităţii materialelor folosite atât la exteriorul, cât şi la interiorul vehiculului.

Fiecare proprietar al unui Ford Vignale se va bucura de asistenţa unui „Relationship Manager”, un om dedicat exclusiv relaţiei cu clientul. În plus, clienţii Vignale pot apela consultanţii Vignale One Call 24 de ore pe zi, pentru asistenţă suplimentară.