Fly Go anunță investiții de 1,5 milioane de euro în extinderea afacerii

FlyGoOperatorul de servicii online de turism Fly Go a investit 1,5 milioane de euro în produse noi și în campanii de comunicare în 2015.

“Activam pe o piață puternic digitalizata și extrem de competitivă, în care utilizatorii sunt foarte informați și aleg serviciile personalizate și flexibile. Este evident că o agenție de turism trebuie să fie, în primul rând, acolo unde există consumatorul, în on-line. E mai simplu și mai comod pentru client. Este un fapt care ne impune o investiție continuă în zonă digitală, în comunicare, în zonă de resurse umane, dar și în cea de tehnologie”, declară Stefano Iervolino, director general Fly Go.

Anul acesta, Fly Go a deschis o agenție nouă în Pipera și a lansat variantă îmbunătățită a serviciului “City Break”, cu o componența dinamică. Concret, clientul își poate configura singur structură de city-break dorită, își poate alege durată ideală, tipul hotelului din gamă variată de unități de cazare, zborul dus-întors, dar și serviciile conexe.

În 2016, Fly Go va investi în îmbunătățirea experienței clientului atât în on-line, cât și în offline și vrea să promoveze România în țările în care activează. Astfel că, cele două servicii pe care Fly Go le va lansa anul viitor, destinate seniorilor și străinilor dornici să viziteze România, vor integra obiectivele stabilite.

“În 2016, dorim să creștem cotă de piață, prin mărirea gradului de interactivitate și să ne fidelizam clienții pe piețele în care activăm. Mai mult, ne vom extinde pe orizontală și vom pătrunde pe noi piețe europene. în 2016, vom lansă o nouă versiune a website-ului, vom diversifica oferta de city-break cu noi destinații iubite de români și vom creă conținut relevant și la îndemână pentru turiștii români”, susține Stefano Iervolino.

Fly Go este prezentă în Italia și Spania, exclusiv on-line. În România, compania e prezentă offline, prin cele două agenții din zonele Moșilor și Pipera.