Floria vinde cele mai multe flori online

floriaGrupul Floria a vândut anul trecut flori în valoare de 1,8 milioane euro, în urcare cu 80% faţă de 2014,evoluţia fiind susţinută de creşterea diviziei online, a segmentului corporate și comenzi speciale pentru evenimente personale sau de afaceri precum și de deschiderea a două florării în Bucureşti.

Floria.ro, divizia online a grupului, a raportat vânzări de 1,05 milioane euro, în creștere cu 40%, consolidându-şi astfel poziția de lider al pieței florăriilor online.

“2015 a fost cel mai bun an pentru dinamica Floria, atât în zona de online, unde am crescut intensiv cu 40%, cu mult peste creșterea pieței de vânzări online de flori, dar și în zona offline, prin extinderea realizată în urma investițiilor în cele două florării deschise în martie și noiembrie”, a declarat directorul general al Floria.ro, Marina Popescu.

Valoarea medie a unei comenzi livrate prin Floria.ro a fost anul tercut de 228 lei, cu 8% mai mare față de anul anterior. Compania estimează că valoarea medie a unei comenzi online de flori în România este de 170 lei.

Ca și anii trecuți, livrările în București au reprezintat 50% din total. În provincie, orașele în care se livrează cele mai multe flori prin Floria.ro sunt Constanța, Ploiești, Iași, Brașov, Timișoara, Cluj Napoca și Craiova.

Grupul operează floraria online Floria.ro, rețeaua de florării Floria În Stradă, precum și divizia Floria la Evenimente.