Farmec exportă produse cosmetice în peste 30 de țări

farmec magazinProducătorul de cosmetice Farmec a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane euro), înregistrând o creștere cu peste 13% față de rezultatele financiare din 2014.

„Pentru 2016, ne propunem creșterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piață a principalelor noastre branduri, dar și lansare de noi produse. Vom deschide noi magazine în comerțul tradițional, cât și în centrele comerciale, inclusiv in București, locație așteptată cu mare interes de către iubitorii produselor noastre”, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec.

În 2015, compania a lansat pe piață trei noi game de produse, Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru față și corp), Gerovital H3 Derma Sun (gamă inovatoare în domeniul dermatocosmeticelor cu protecție solară) și Gerovital Tratament Expert (gamă pentru îngrijirea completă a părului).

Începând cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei din Franța, Grecia, Italia și Spania, produsele Farmec pot fi cumpărate și testate, atât de români, cât și de străinii interesați de produse românești.

Pe plan național, Farmec a modernizat unul dintre cele mai importante magazine de brand ale companiei din Cluj-Napoca. Farmec deține în prezent şase magazine de acest gen – în Cluj-Napoca, Arad, Timișoara şi Târgu-Mureș.

În prezent, produsele Farmec ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.