Facebook a lansat serviciul dedicat spoturilor publicitare ”Canvas”

facebook canvasRețeaua de socializare Facebook a lansat o platformă mobilă interactivă care permite agențiilor de publicitate să afișeze reclamele pe ecranul complet al telefonului mobil sau al tabletei, serviciu care va concura spoturile televizate.

Utilizatorii vor continua să vizualizeze publicitatea integrată ca și până acum în pagina de actualizări sub forma unei fotografii sau a unui spot video. Dar dacă agențiile de publicitate utilizează această nouă platformă, denumită ”Canvas”, cu o apăsare pe reclama respectivă aceasta se va deschide pe ecranul complet afișând conținutul interactiv și captivant, au explicat responsabilii rețelei de socializare în timpul unei prezentări organizate joi pentru jurnaliști și analiști. Utilizatorul va putea, spre exemplu, să deruleze o succesiune de imagini, inclusiv videoclipuri care să permită vizualizare la 360 de grade, să apese pe anumite elemente pentru a obține informații suplimentare.

”Noi ridicăm ștacheta pentru ceea ce oamenii și agențiile de publicitate pot vedea pe telefonul mobil”, a declarat Jessica Watson, manager de producție la Facebook.

Testele realizate până în prezent au fost bine primite în rândul utilizatorilor, a spus coordonatorul de proiect Paresh Rajwat, care a adăugat că 53% dintre utilizatori au vizualizat mai bine de jumătate din reclamele difuzate pe Canvas, cu o durată medie de vizionare de 31 de secunde, iar la cele mai populare timpul de vizionare a depășit un minut.

“Avem în sfârșit un produs publicitar care poate rivaliza cu spoturile publicitare de televiziune care au durata de 30 de secunde”, a apreciat Charlene Li, analist la Altimeter. Serviciul ”Canvas” este disponibil celor 2,5 milioane de companii de publicitate de pe Facebook la nivel mondial și este compatibil cu sistemele de operare iOS de la Apple și Android de la Google. AGERPRES