Compania Exploratist lansează Digital Stage, o suită de soluţii specifice unui eveniment corporate desfăşurat în mediul online. Investiţiile în tehnologie şi design au depăşit 100.000 de euro, iar cea mai recentă achiziţie este o platformă digitală dezvoltată de unul dintre jucătorii globali din industrie.

Distanţarea socială provocată de pandemia de COVID-19 a determinat companiile să îşi regândească strategiile de business şi employee experience. Confruntate pentru prima dată cu provocările organizării de evenimente online, multe dintre acestea au realizat că este nevoie de mai mult decât de un laptop şi o conexiune la internet pentru a ţine angajaţii şi partenerii informaţi, implicaţi şi motivaţi.

În acest context, Exporatist a dezvoltat o soluţie integrată, care oferă companiilor posibilitatea să organizeze în mediul digital evenimente corporate, conferinţe, traininguri. Digital Stage propune o abordare bazată pe experienţa utilizatorului: elementele vizuale şi interactive ce pot fi personalizate pentru a menţine participanţii conectaţi.

„Contextul actual ne-a afectat direct încă de la primele restricţii. 40% din business-ul nostru dinainte de pandemie era reprezentat de evenimente corporate offline. 2020 a fost pentru noi un an al adaptării şi reorientării. Am pariat pe digitalizarea accelerată într-un domeniu unde aceasta părea aproape imposibilă – organizarea de evenimente corporate. În acest context, am accesat fondurile IMM Invest pentru a digitaliza portofoliul de servicii, iar astăzi avem o suită completă de soluţii digitale cu care putem implementa evenimente de orice dimensiune, inclusiv evenimente cu acoperire globală”, a explicat Silviu Petran, Managing Director Exploratist.

„2020 a fost un an dificil pentru majoritatea companiilor. Am reuşit să îi ţinem aproape pe clienţii şi partenerii noştri, iar feedbackul lor, împreună cu tendinţele pe care le observăm în piaţa globală de evenimente, ne-au determinat să lansăm Digital Stage. Evenimentele mari vor mai rămâne o perioadă în online şi era nevoie de o soluţie tehnică şi creativă care să permită o rată mare de participare, elemente de engagement şi, poate cel mai important, posibilitatea de a personaliza, din punct de vedere grafic, experienţele participanţilor. Soluţia noastră, Digital Stage, oferă toate aceste lucruri”, a completat Silviu Petran.