Expertul global în cloud și software Crayon restartează piața digitală din România

Operatorul celui mai mare cloud economics din lume, Crayon, își dezvoltă implicarea în domeniul IT din România, după lansarea din decembrie 2019.

Având sediul central în Norvegia și peste 1600 de angajați în întreaga lume, compania Crayon este un jucător de top în domeniu, consacrat drept lider global în servicii de transformare digitală. Experiența sa este demonstrată printr-un portofoliu semnificativ, ce include peste 1000 de branduri și organizații de renume, care au gasit in Crayon, furnizorul de servicii preferat in adoptia accelerata a tehnologiei de tip cloud.

Misiunea Crayon este acordarea unei asistențe rapide și sigure în găsirea unor soluții optime de adaptare a condițiilor de lucru la noile cerințe ale mediului digital. Implementarea unor tehnologii de top, dintre cele mai noi în domeniu, constituie des o provocare pentru branduri și companii locale și nu numai. De aceea, Crayon Romania vine în întâmpinarea lor cu strategii de optimizare și transformare, menite să reducă decalajul tehnologic, să stimuleze impactul digitalizării prin impulsionarea inovației și balansarea costurilor, bazându-se în permanență pe valoroasa expertiză și experiență a resurselor locale și regionale.

De la începutul pandemiei, cu precădere în perioada de lockdown strict la nivel local, european și global, mediul digital a fost diferențiatorul fundamental în supraviețuirea și, mai ales, dezvoltarea afacerilor. Provocările întâmpinate de management și de angajați, deopotrivă, au adus în prim plan necesitatea unui sprijin tehnologic solid, cu soluții testate, rapide și consultanță premium mereu la îndemână.

“Avem o echipă de profesioniști în România și o rețea globală conectată la cele mai noi cerințe ale pieței de IT. Suportul online și soluțiile de tip cloud privat si public, pe care Crayon le oferă sunt investiția sigură și productivă pe care orice afacere din România se poate baza. Mizăm pe stabilitate și adaptabilitate rapidă, într-o eră plină de riscuri exterioare mediului de afaceri. Chiar noi, în interiorul Crayon, folosim cele mai avangardiste tehnologii, lucru care ne ajută foarte mult în identificarea și poziționarea corectă a diferitelor soluții către clienții noștri. Suntem intr-un proces de expansiune locala si regionala iar echipa noastra de experti devine tot mai numeroasa“, a declarat Răzvan Ene, managerul general al companiei Crayon.

 

Ce oferă Crayon în plus față de competitorii săi

Software & Cloud ServiceDesk – un sistem unic de ticketing, proprietar Crayon, unde companiile pot adresa întrebări cu privire la licențierea oricărui produs software, de la orice vendor (ex: Microsoft, Oracle, IBM, VMware, Citrix, Adobe, Veeam, Veritas și alții).

Crayon Support Program – servicii de tip suport la distanță pentru tehnologii Microsoft, prin care experții Crayon își ajută clienții cu diverse probleme legate de configurări și incidente pentru mediile de producție în cloud sau hibride, cu o componentă de access direct către Microsoft pentru a avansa cu prioritate în soluționarea acestora.

Empower-iQ – o platformă de self-learning dedicată soluțiilor de tip Microsoft cloud și nu numai, unde angajații pot găsi materiale de training sub forma unor tutoriale video, pentru aplicațiile din suita Office 365, Windows Professional, Office, Project, etc, care accelerează adoptarea tehnologiei în vederea optimizării proceselor interne. Utilizatorii platformei au acces permanent la materialele de training, iși pot urmări progresul individual, precum și pe cel colectiv, prin componenta de tip gamification integrată, ceea ce face ca procesul de învățare să fie mai antrenant și interactiv.

Despre management

Beneficiind de o vastă experiență în domeniul IT, managerul general al Crayon România, Răzvan Ene, a administrat cu succes, din poziții de conducere, mai multe nume importante din industria locală.

De la lansarea Crayon pe piața IT din România, Răzvan Ene a dezvoltat constant implicarea companiei pe plan local, adaptând modalitatea de lucru la conditțile de lockdown din primăvara anului curent, asigurând o activitate neîntreruptă și condiții de siguranță atât pentru întreaga echipă, cât si pentru clienții companiei. În aceleași timp, Crayon a demonstrat că este un partener sigur pentru cei care se confruntă cu provocările transformării digitale, intensificată de pandemia globală de Covid19.