Executive Breakfast – Leadership prin tehnologie – despre importanţa CRM pentru o organizaţie

executive-breakfast-meliorcrasMeliorCras şi Human Invest organizează, joi, 29 octombrie 2015, la Crowne Plaza, un Executive Breakfast unde participanţii pot afla modul în care alte companii au gestionat schimbările tehnologice în organizaţiile lor.

O componentă tehnologică importantă în cunoaşterea clienţilor pentru companiile medii este sistemul de tip CRM (Customer Relationship Manager). Trendul pieței este investiția permanentă în cunoașterea profundă a clienților.

Introducerea unui CRM nu este decât jumătate din drumul de parcurs. Customer Relationship Manager trebuie înţeles, acceptat și utilizat în organizație, pentru că el să-și arate adevărata forță.

Uneori acest pas presupune un program de schimbare a oamenilor din organizație. În cadrul Executive Breakfast din 29 octombrie, participanţii pot afla cum au gestionat aceste schimbări două organizații foarte diferite, HENKEL și HARRISON: introducerea unui CRM și „vânzarea internă” a acestei soluții.

Despre aceste subiecte vor vorbi: Viorel Panaite – Managing Parner Human Invest, Ioana Răzvan – Managing Partner MeliorCras, Florin Chiper – Sales & Marketing Manager Henkel și Alex Șelaru – Director Executiv Harrison.

Detalii despre eveniment şi înscriere aici.