EurolinesGrupul Eurolines, care activează pe piaţa de transport şi turism din România, preconizează o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro, în creştere cu 6% faţă de afacerile realizate anul trecut, de 94 milioane euro.

Preşedintele Grupului Eurolines România, Dragoş Anastasiu, a declarat că majorarea cifrei de afaceri în acest an se bazează pe deschiderea de noi agenţii, dar şi pe investiţia Green Village din Delta Dunării : „Vorbim de o diferenţă de aproape 10 milioane de euro, iar aceşti bani nu se fac uşor. Un milion de euro vor veni numai de la Green Village, dar am deschis şi agenţii noi. Şi încă nu ne-am atins potenţialul. Şi chiar nefăcând nimic, numai pe infrastructura anului trecut, putem atinge aceste cifre”.

Potrivit reprezentanților companiei, în cei 20 de ani, peste 3 milioane de pasageri au călătorit cu autocarele Eurolines, peste 700.000 de turiști români au plecat în vacanță prin Nova Travel și TUI TravelCenter și au fost vândute peste 1.200.000 de bilete de avion. Flota de autovehicule a ajuns la 500 autoturisme, microbuze şi autocare. În 2014, cifra de afaceri a Eurolines a ajuns la 94 de milioane euro, în creştere cu 26% faţă de 2013, dintre care 67 de milioane de euro reprezintă cifra de afaceri a primei companii din grup, Touring Europabus.

Grupul Eurolines va investi 150.000 euro în online şi în deschiderea unor noi agenţii în 2015. Eurolines a achiziţionat în acest an complexul Green Village din Sfântu Gheorghe, Delta Dunării, tranzacţia fiind evaluată la câteva milioane de euro. Bugetul de investiţii pentru primul an în acest proiect depăşeşte 500.000 euro. Complexul şi-a redeschis porţile în luna mai, iar cifra de afaceri este de 1 milion de euro pentru primul an de funcţionare, ca parte a Grupului.