ENEL – lansarea primului produs targetat pe mediul online

slide-premii-gms-032Anul 2016 a insemnat pentru compania ENEL  deschiderea către noi piețe și utilizarea de noi strategii de promovare și vânzare.

Enel a devenit lider pe segmentul rezidențial, prin contractarea a 100.000 de clienți pe piața concurențială, cărora le asigură aceleași servicii de calitate indiferent de zona geografică din care provin.

Parte a strategiei de digitalizare a serviciilor sale, Enel a lansat în premieră primul produs targetat pe mediul online. Acesta a reușit ca din martie 2016 și până acum să schimbe percepția clienților asupra relației cu furnizorul datorită procesului prietenos de contractare exclusiv online și a simplificării documentației necesare.

Din dorința de a deveni furnizor integrat de servicii de energie, Enel a lansat o nouă linie de business în piața furnizării de gaze naturale. Aceasta se înscrie în strategia de dezvoltare către noi piețe, compania propunându-și să înceapă furnizarea și către clienți rezidențiali.