Compania Enel a deschis în complexul Palas Mall cel mai mare magazin al său din Iaşi şi din regiunea Moldovei. Clienţii persoane fizice şi companii vor avea astfel la dispoziţie un nou punct dedicat de consultanţă şi vânzări, în care vor putea beneficia de oferte personalizate pe pieţele concurenţiale de electricitate şi de gaze naturale.

Până în prezent, circa 900.000 de clienţi casnici şi companii au ales ofertele Enel Energie şi Enel Energie Muntenia pe pieţele concurenţiale de energie, atât pentru electricitate, cât şi pentru gaze naturale, ca urmare a abordării orientate către consumatori şi a eforturilor constante de modernizare şi digitalizare a serviciilor şi a punctelor de contact.

“Suntem mândri să deschidem cel mai mare magazin al nostru din Iaşi, ceea ce demonstrează angajamentul nostru de a fi aproape de clienţi şi de a le oferi o experienţă cât mai simplificată, precum şi servicii de furnizare de calitate, împreună cu servicii cu valoare adăugată şi o relaţie corectă şi transparentă. Pe lângă experienţa însemnată pe care o avem atât în România, cât şi la nivel internaţional, suntem un furnizor inovativ, receptiv, modern, flexibil şi adaptat nevoilor clienţilor”, a declarat Michele Abbate, Director General al Enel Energie şi Enel Energie Muntenia.

Specialiştii din magazin vor oferi asistenţă legată de contractare şi oferte dedicate de furnizare de electricitate, gaze naturale, precum şi servicii cu valoare adăugată pentru clienţii casnici şi companii.

Clienţii pot alege oferte de furnizare pentru electricitate, gaze naturale sau pachete integrate electricitate-gaz, servicii cu valoare adăugată – de exemplu pentru reparaţii ale instalaţiilor interioare ale imobilelor. Până la 29 noiembrie 2017, clienţii care aleg concomitent serviciul de furnizare electricitate Enel Fix 24 şi oferta de furnizare gaze naturale Enel Gaz sau oferta combinată Enel Fix Relaxat, în noul magazin din Palas Iaşi, pot primi gratuit două becuri LED. Pe lângă Iaşi, Enel are magazine în alte câteva oraşe din Moldova, iar echipele de specialişti sunt prezente pe teren atât în oraşe, cât şi în zonele rurale.

Deschiderea către concurenţă a pieţelor de energie permite tuturor consumatorilor de energie electrică şi de gaze naturale, indiferent de natura consumului (casnic sau noncasnic), să uzeze de dreptul de eligibilitate, adică să îşi aleagă furnizorul dorit şi să beneficieze de oferte personalizate. Schimbarea furnizorului de energie de către clientul final este un proces gratuit şi nu implică, în mod uzual, modificări de ordin tehnic ale instalaţiilor de utilizare.

Produsele Enel sunt configurate pentru a îndeplini cerinţele consumatorilor care doresc o interacţiune mai simplă cu furnizorul de energie. Pentru a facilita interacţiunea cu clienţii, abonamentele Enel sunt disponibile în orice moment, din orice punct din România, iar clienţii pot derula online toate operaţiunile, de la încheierea contractului până la facturare, pe site-ul www.enel.ro.

Astfel, Enel pune la dispoziţia clienţilor rezidenţiali o gamă variată de produse personalizate, oferind predictibilitate prin preţuri fixe şi o comunicare facilă cu clienţii prin intermediul aplicaţiei MyEnel disponibilă atât online, cât şi pe dispozitive mobile: Enel Fix 24, Enel Simplu Anual şi Enel Fix Online. Mai multe detalii despre portofoliul de produse găsiţi la adresa www.enel.ro/enel-muntenia/ro.html pentru clienţii Enel Energie Muntenia şi la www.enel.ro/ro/clienti-oferte-rezidentiali-ee.html  pentru Enel Energie.

Compania s-a concentrat şi asupra zonei serviciilor cu valoare adăugată, având oferte speciale ca Enel Asistenţă, Enel Asistenţă+ pentru electricitate şi Enel Asistenţă Gaz şi Enel Asistenţă Gaz+ pentru gaze naturale. Clienţii beneficiază astfel de pachete de asistenţă tehnică pentru instalaţiile interioare de utilizare a gazelor şi electricităţii, reparaţii de lăcătuşerie, reparaţii ale instalaţiilor de încălzire a apei, verificare tehnică a instalaţiei de gaz, intervenţii de urgenţă la instalaţia de gaz şi centrala termică, rapid şi eficient, 24 de ore pe zi, printr-o reţea de firme specializate, administrată de compania Europ Assistance. Pentru clienţii persoane juridice, pachetul Enel Confort oferă, pe lângă tarife avantajoase, intervenţii în cazul instalaţiilor de interior, precum şi o verificare anuală a prizelor de împământare.

Un adevărat promotor al transformării digitale pe piaţa de energie electrică, Enel a implementat anterior şi alte inovaţii, pentru a asigura clienţilor accesul la servicii mai uşor şi mai rapid. Printre acestea, se numără aplicaţia pentru dispozitive mobile MyEnel – prin care clienţii pot gestiona singuri relaţia cu furnizorul de energie electrică, având posibilitatea să transmită indexul, să vizualizeze plăţile, să acceseze istoricul facturilor, să plătească factura direct de pe telefonul mobil, să trimită sesizări furnizorului sau să obţină informaţii utile online şi MyEnel Card – care permite plata simplă a utilităţilor.