eMAG țintește extinderea gamei la un milion de produse, până la finalul anului

emag1Magazinul online eMAG doreşte dezvoltarea platformei Marketplace și țintește extinderea gamei la un milion de produse până la finalul acestui an.

“Dezvoltarea eMAG prin intermediul Marketplace este o prioritate, în acest fel creștem numărul de categorii din ofertă, dar și varietatea produselor din categoriile existente. De această extindere va beneficia clientul, care va găsi într-un singur loc ceea ce își dorește. Vom încheia anul 2015 cu o gamă extinsă la 1 milion de produse, peste 1.000 de subcategorii și peste 10.000 de branduri”, a spus Iulian Stanciu, director general eMAG, în cadrul eMAG Marketplace Conference, eveniment intern organizat de retailerul online, care a reunit peste 700 de participanți, selleri, parteneri de business și angajați.

În 2014, eMAG a înregistrat 130 de milioane de vizite, în creștere cu 31% față de anul precedent. Pentru anul în curs, retailerul estimează 178 de milioane de vizite.

Iulian Stanciu a spus: “În zilele de vârf, primim și peste 1 milion de vizite. eMAG a devenit principala destinație de informare și cumpărături din România și atrage cu aproximație traficul însumat al primelor 15 cele mai mari centre comerciale din țara noastră. Estimăm că în 2015 traficul venit de pe dispozitivele mobile va fi 40% din total trafic. Zona de mobile este prioritară în modul în care construim business-ul și dezvoltarea”.

eMAG își propune să dezvolte, în continuare, piața de comerț online. Potrivit lui Iulian Stanciu, compania îşi propane să devină “canalul prin care produsele vor ajunge cel mai rapid și ușor către client. Prin urmare, vom investi foarte mult în creșterea experienței de cumpărare, ne dorim ca prin tehnologie să salvăm clienților timp și bani. Împreună cu sellerii din Marketplace vom crește piața de eCommerce din România, estimată la peste 1 miliard de euro, dar, dacă ne gândim la tot ce înseamnă consum, ne putem raporta la o piață de 30 de miliarde de euro”.

Proiectul eMAG Marketplace a fost lansat în primăvara lui 2011 și a ajuns în prezent la peste 500 de parteneri. eMAG Marketplace este sistemul prin intermediul căruia partenerii eMAG afișează propriile oferte pe platforma eMAG, iar clienții eMAG pot comanda simultan o gamă mult mai largă de produse, de la oricare dintre acești parteneri, totul dintr-un singur cont de client.