eMAG, cel mai mare retailer local online, administrat de Dante International, a introdus în platforma de vânzări primele produse din categoria băuturi comercializate exclusiv de către companie, iar în perioada imediată, până la Paști, vor fi active peste 1.000 de sortimente de băuturi. Șeful eMAG, Iulian Stanciu, estimează pentru acest an vânzări de peste 10 milioane de euro din această sursă, iar în 3-5 ani atingerea unei cote de piață în categoriile de vin și bauturi spirtoase de peste 10%.
Până la acest moment, pe platforma eMAG au fost vândute doar băuturi distribuite de alte firme. „Am demarat proiectul introducerii categoriei de băuturi pe platforma eMAG la începutul acestui an, iar la finalul lunii martie aveam primele produse disponibile pe site. Categoria este în plină dezvoltare, iar de Paști vom avea active peste 1.000 de produse. Avem în plan să încheiem anul cu un sortiment de peste 3.000 de produse, pentru ca la sfârșitul anului 2021 să ajungem la circa 7.000, ceea ce se traduce în cel mai bogat și relevant sortiment de băuturi oferit de un retailer pe piața din România”, spune Stanciu.

Citiți articolul integral pe Profit.ro