ELTEK Multimedia aduce solutiile potrivite pentru ,,Noul Normal” in urma pandemiei COVID-19, cand companiile din intreaga lume au depus un efort extraordinar pentru a-si mentine activitatile pe linia de plutire, asigurand in acelasi timp siguranta personalului lor.

Dar pentru a implementa noul aranjament flexibil in care oamenii pot combina cele doua tipuri de munca, companiile trebuie sa se asigure ca anagajatii se vor simti in siguranta din momentul in care intra in cladire. Nu numai că acest lucru va necesita o viziune clara, agilitate si adaptabilitate in perioada urmatoare, dar si grabirea procesului de digitalizare.

ELTEK Multimedia are peste 20 de ani de experienta in industria Audio/video, dobandita in proiecte complexe care au imbunatatit mediile de lucru ale unor institutii importante din sectorul public si privat. Astfel, sunt mai mult decat pregatiti sa ofere o combinatie de solutii care va vor asigura intoarcerea in siguranta la locul de munca.

Produsele si solutiile propuse sunt adaptate situatiei actuale si vor garanta o gestionare inteligenta a spatiului. Acestea reprezinta rezultatul cercetarilor efectuate pe această tema de catre lideri din industrie, precum: BiampCrestronLGLogitechMicrosoftPADS4Sharp/NECShure.

Sisteme pentru informare – Digital Signage

Informarea si comunicarea eficienta sunt elemente cheie pentru continuitatea activitatilor. Dar, avand in vedere ca in continuare trebuie sa micsoram contactul direct, exista si alte modalitati pentru a va adresa colegilor. Afisarea digitala reprezinta un mod dinamic si interactiv de a va impartasi mesajele, prin intermediul vastelor noastre colectii de echipamente si sisteme vizuale.

Crearea, programarea, gestionarea si distribuirea continutului se realizeaza prin pachetele software precum PADS4, MVIX si LG SuperSign.

 

Sisteme pentru indicarea nivelului de ocupare

Un birou supraaglomerat nu este un birou sigur. Adaugarea de solutii IoT precum senzori și LED-uri in cladirea de birouri, nu numai ca intregeste imaginea asupra gradului de ocupare al spatiului ci si grabeste procesul de cautare al unui loc disponibil pentru lucru.

Wayfinding

Prin afisarea digitala a wayfinding-ului, personalul si clientii pot avea o experienta placuta prin vizualizarea hartilor interactive si a indicatiilor care detaliaza locatia colegilor si birourile disponibile. Aceasta solutie este in special importanta in aceasta perioada, intrucat companiile vor incepe sa primeasca vizitele clientilor sau sa angajeze noi oameni, care au nevoie de un ghid in noul loc de munca.

Gestionarea salilor – Room Booking

Gestionarea salilor de sedinta si colaborare este la fel de importanta ca intodeauna. Prin platforma de management al salilor de la PADS4 puteti obtine un control in timp real prin solutii inteligente de rezervare care se integreaza si cu alte platforme (precum Office365) sau sisteme de afisare digitala. Puteti opta de asemenea si pentru sisteme dedicate de Room Booking (Crestron, Kramer, Evoko) prin care angajatii pot avea informatii actualizate legate de disponibilitatea unei sali si gradul general de utilizare.

Mascarea sonora – Sound Masking

Odata cu intoarcerea treptata a angajatilor, acustica biroului va deveni din ce in ce mai inconsistenta si perturbatoare. Mascarea sonora ajuta prin introducerea unui sunet de fundal consistent (numit si zgomot alb) pentru a reduce distragerile datorate zgomotelor, pentru a creste intimitatea discutiilor si pentru a spori confortul si productivitatea personalului.

Administrarea birourilor

Prin intelegerea mai buna a nivelului de ocupare al biroului si al orelor de varf in care sunt cele mai multe persoane, puteti renunta la stilul traditional in care toti angajatii au propriul birou. Birourile impartite (angajatii isi rezerva un birou cand vin la birou) utilizeaza mai eficient spatiul si va ajuta sa creati un mediu optimizat. Astfel, rezulta o mai buna gestionare a costurilor.

Fie ca alegeti un concept bazat pe rezervare sau va decideti sa aveti toate birourile libere la inceputul zilei, platforma de gestionare PADS4 sau sistemele hardware dedicate va pot veni in ajutor.

 

Sisteme de videoconferinta si colaborare

Personalul, clientii si partenerii trebuie sa poata comunica eficient, indiferent de locul in care muncesc. Noi oferim de la configurarea  completa a unei sali de colaborarea pana la cele mai recente gadget-uri din lumea videoconferintelor si comunicatiilor unificate. Solutiiile noastre sunt compatibilie cu cele mai populare platforme de videoconferinta: Microsoft Teams, Zoom, Pexip, Cisco si Google Meet.

Mai devreme sau mai tarziu aceasta pandemie va fi de domeniul trecutui, dar cateva intrebari vor persista. Cum va arata urmatoarea pandemie? Cat de grava va fi? Vom fi mai pregatiti? Un raspuns clar nu exista pentru toate, dar unii dintre noi putem incepe deja sa luam masuri in asa fel incat, cel putin la ultima intrebare, sa putem spune ca ,,Vom fi mai pregatiti!”.